با توجه به تغییر قالب سایت و تغییراتی در بخش های گوناگون، مشکلاتی در بخش های گوناگون بوجود آمده که در حال رفع این مشکلات و بازسازی بخش های آسیب دیده هستیم. از شکیبایی شما متشکریم.
امام جمعه مهاباد: رباخواری بانک‌ها سبب ایجاد فقر و بی‌عدالتی در جامعه می‌شود

امام جمعه مهاباد: رباخواری بانک‌ها سبب ایجاد فقر و بی‌عدالتی در جامعه می‌شود

ماموستا ملاقادر سهرابی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرستان مهاباد به رباخواری و آثار مخرب آن در زندگی دنیوی و اخروی اشاره کرد و اظهار داشت: رباخواری از نظر اسلام حرام بوده و ربا خواری اعلان جنگ با خدا و رسول خداست.

وی با اشاره به آیه‌ای از قرآن کریم اشاره کرد و گفت: خداوند در قرآن می‌فرماید: «ای کسانی که به دین اسلام گرویده‌اید ربا مخورید که دائم بهره بر سرمایه افزایید تا چند برابر شود از خدا بترسید و ترک این عمل زشت کنید باشد که سعادت و رستگاری یابید و بپرهیزید از آتش عذابی که برای کیفر کافران افروخته‌اند و از حکم خدا و رسول او فرمان برید باشد که مشمول رحمت و لطف خدا شوید.

امام جمعه مهاباد ادامه داد: مردم باید توجه داشته باشند رباخواری که از طرف بانک‌ها و یا اشخاص انجام شود سبب ایجاد فقر و بی‌عدالتی در جامعه می‌شود.

این مسؤول افزود: رباخواری در جامعه سبب افزایش ثروتمندان و فقر فقیران شده و سبب سلب اعتماد مردم از یکدیگر می‌شود، لذا از تمام مسلمانان درخواست که از این عمل زشت و ناپسند پرهیز کنند.

منبع: فارس