با توجه به تغییر قالب سایت و تغییراتی در بخش های گوناگون، مشکلاتی در بخش های گوناگون بوجود آمده که در حال رفع این مشکلات و بازسازی بخش های آسیب دیده هستیم. از شکیبایی شما متشکریم.
رباخواران به فرزند رسول الله رحم نکردند به انقلاب نیز رحم نخواهند کرد

رباخواران به فرزند رسول الله رحم نکردند به انقلاب نیز رحم نخواهند کرد

امر به معروف و نهي از منكر از نظر اسلام براي جلوگيري از كم رنگ شدن ارزش‌هاي الهي و انساني مي باشد كه فلسفه قيام ابا عبدالله نيز بر همين اساس شكل گرفت.

“امام حسين (ع) در پاسخ به نامه معاويه با تندي جواب مي گويد: كساني را به شهادت رساندي كه با بيدادگران و بدعت گزاران مبارزه مي كردند و امت اسلام را براي امر به معروف و نهي از منكر به رستگاري و راه درست فرا مي خواندند”(تاريخ واقعه عاشورا صفحه27)

از كلام سالار و سرور شهيدان بر مي آيد كه شهداي امر به معروف و نهي از منكر كساني بودند كه با ظالمان و بدعت گذاران مبارزه كردند و در اين راه جان شيرين خود را ارزاني رستگاري و جامعه اسلامي قرار دادند.

اما معني امر به معروف آيا به معناي دستور به مردم براي معروف است و يا نهي كردن مردم از منكر به روش زور توسط دولت و يا هر شخص ديگر؟

معروف به معناي عرف ها و رسومات و فرهنگ هاي شرعي و قوانيني كه براي ترويج پاكي در جامعه وضع شده است و در منظر اسلام هر چيزي كه انسان ساز باشد و آدميت را به خدا نزديك كند و الهي گونه بينديشد معروف است و هر چيزي كه انسان را از قالب خليفه الله خارج و شيطاني نمايد منكر است.

رباخواران برای دنیای خود با تمام دنیای کفر اتفاق نظرمی کنند تا حق را به ناحق بر سر نیزه برند

وقتی در صحرای کربلا ابا عبدالله(ع) فرمودند: شمشیری را که جدم رسول الله داد تا از دین دفاع کنید در لاین صحرای تفتیده به روی او می کشید چون چیزهای حرام زیر شکمتان جمع شده است و چشم و گوشتان کر و کور شده است و دیگر سخن حق به شما کار گر نیست. این نشان دهنده این است که ربا خوار برای مطامع دنیای خود سر فرزند رسول الله را هم می برد حال اگر برخی فکر می کنند ربا خواران فکر انقلاب امام و جوانان هستند سخت در اشتباهند !!!!و برای به دست آوردن دنیای خود با تمام دنیای کفر اتفاق نظر کنند تا حق را به ناحق بر سر نیزه برند و جامعه گرفتارلقمه حرام از بریدن سرحق شادمان شوند و از تسلط طاغوت بر جان و مال و ناموسشان شادمان باشند و از بردگی خود لذت ببرند.

مدیری که آلوده به ساختار غلط ربوی می شود از خوردن حرام وتاراج بیت المال هیچ ابایی ندارد

حال در جامعه اسلامي ما كه در عصر اتم پرچمدار توحيد و دين رسول الله مي باشد چه بدعت هايي در جامعه و دين ديده مي شود؟ چقدر با اين مظاهر منكرات برخورد شده است؟ چقدر آگاهي بخشي شده است؟ دراقتصاد اسلامي كه بانك ها با تصويب قانون و مقررات بانكداري اسلامي را رقم زده اند و تزريق پول حرام در سفره هاي مردم همان رباي بانكي مي باشد، رباي بانكي كه بارها توسط مراجع و علماي دين ربوي بودن بانك ها اعلام شده است. پيامبر اسلام در نهج الفصاحه مي فرمايند: گناه ربا از 70 بار زنا با محرم خود در خانه خدا بزرگ تر استو جزو گناهان كبيره است و در جايي ديگراز معصومين نقل است كه رباخوار در حال جنگ با خداست!!!! چرا در جامعه اسلامي اقدامي براي ساماندهي اين روش بانكداري انجام نمي شود و درآمد از راه ربا 38 سال پس از انقلاب ادامه دارد ؟ ربا از منكرات نابخشودني اقتصادي است كه بدعت در دين خدا ست و از جانب هيچ كس قصوري پذيرفته نيست. ايا به اندازه اي كه با ارازل و اوباش برخورد مي شود به همان اندازه با ارازل اقتصادي برخورد شده است؟ وقتي گفته مي شود تنها ده درصد كالاي قاچاق كشف مي شود اين به معناي عدم كنترل صحيح و نداشتن برنامه و سازكار براي مقابله با منكر اقتصاد ي مي باشدربا خواران تقوا و خوف از آتش جهنم ندارند،ربا خواران  از داشتن ایمان کامل محروم هستند.

مدیری که آلوده به ساختار غلط ربوی می شود از خوردن حرام وتاراج بیت المال هیچ ابایی ندارد و ملاحظه می شود که بزرگترین تخلفات مالی از طریق بانک ها اتفاق می افتد.ربا خواران تقوا و خوف از آتش جهنم ندارند

ربا خواران در پرتگاه همان آتشی که برای کافران مهیا شده است قرار دارند، ربا خواران از فلاح و رستگاری نیز محروم می باشند

جامعه ای که با نظام رباخواری همدوش و همراه است از اطاعت خداو و رسول خدا (ص) بدور است
جامعه ربا خواری  از رحمت و لطف خداوند محروم است.

منبع: خبرگزاری بسیج

انتهای پیام/