با توجه به تغییر قالب سایت و تغییراتی در بخش های گوناگون، مشکلاتی در بخش های گوناگون بوجود آمده که در حال رفع این مشکلات و بازسازی بخش های آسیب دیده هستیم. از شکیبایی شما متشکریم.
اولویت مسائل کشور اصلاح نظام ربوی بود نه برجام

اولویت مسائل کشور اصلاح نظام ربوی بود نه برجام

آخرین اخبار مرتبط با ربا را از «کانال جنبش ممانعت از جنگ با خدا» دنبال کنید

به گزارش جنبش مردمی ممانعت از جنگ با خدا به نقل از تسنیم؛ ابوالفضل ابوترابی نماینده مردم نجف‌آباد در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (یکشنبه 27 فروردین) قوه مقننه در تذکری شفاهی گفت: رئیس جمهور در 4 سال گذشته اشتباهاتی در اولویت‌بندی مسائل کشور داشته است.

وی با بیان اینکه تنها 30 درصد مشکلات کشور به تحریم‌ها بستگی داشت، گفت: رئیس جمهور 4 سال وقت خود را صرف تحریم‌هایی کرد که صرف این وقت قطعا قمار از اول باخته‌ای بود که نتیجه‌ای برای کشور نداشت.

نماینده مردم نجف‌آباد در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: از ابتدا تخم مرغ‌ها را در یک سبد گذاشتیم که برای مردم نتیجه‌بخش نبود.

ابوترابی با بیان اینکه در مسکن مهر 40 هزار میلیارد تومان سرمایه‌گذاری شد و علیرغم انتقاداتی که به این طرح وجود داشت اما باعث اشتغالزایی در کشور شد افزود: اما دولت یازدهم قرارداد خرید بیش از 40 هزار میلیارد هواپیما را با خارجی‌ها امضا کرد و کشور را بدهکار کرد و اشتغالی برای جوانان ایجاد نکرد.

وی اظهار داشت: تنها 5 درصد مردم کشور از هواپیماها استفاده می‌کنند و این اولویت‌بندی اشتباه مسائل کشور مشکلاتی را ایجاد کرده است.

نماینده مردم نجف‌آباد در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: اگر دولت به جای اینکه وقتش را می‌گذاشت بر سر برجام به مسائل تامین اجتماعی، رفع موانع تولید و اشتغال و اصلاح نظام بانکی ربوی می‌کرد نتایج بهتری می‌گرفت.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/