با توجه به تغییر قالب سایت و تغییراتی در بخش های گوناگون، مشکلاتی در بخش های گوناگون بوجود آمده که در حال رفع این مشکلات و بازسازی بخش های آسیب دیده هستیم. از شکیبایی شما متشکریم.
نماینده بجنورد در مجلس: بانکها ربوی ترین نظام مالی کشور هستند

نماینده بجنورد در مجلس: بانکها ربوی ترین نظام مالی کشور هستند

قاسم جعفرینماینده مردم پنج شهرستان خراسان شمالی در مجلس شورای اسلامی از نظام بانکی به عنوان ربوی ترن نظام مالی کشور یاد کرد.

به گزارش ایرنا ˈقاسم جعفریˈ روز یکشنبه در همایش ˈخیران حج فقراˈ در بجنورد اظهار کرد: برخلاف برخی ادعاها که نظام بانکی کشور ما را بدون ,ربا, می داند، متاسفانه ربوی ترین بانکها را در کشور داریم.

وی افزود: این مشکلی است که داریم و بنا دارم فریاد بزنم، اما کسی به فکر حل مشکل نظام بد مالی کشور نیست. نماینده مردم ,بجنورد,، راز و جرگلان، گرمه، جاجرم و مانه و سملقان در مجلس شورای اسلامی از علما و صاحب نظران خواست تا تدبیری برای حل این مشکل داشته باشند. وی اظهار کرد: نظام غلط بانکی بسیاری از خانواده ها را دچار مشکل کرده است که از یک طرف با پرداخت تسهیلات انتظار می رود فقر کاهش یابد، اما با این نظام غلط بانکی ,فقر, تولید می شود. جعفری گفت: نباید کمک به نیازمندان در جامعه سبب ترویج تکدی گری شود، بلکه باید با فرهنگ سازی، کمک به نیازمندان منجر به توانمندسازی این قشر شود. مدیرکل ,کمیته امداد امام خمینی (ره),خراسان شمالی نیز گفت: توانمندسازی روستاهای این استان با حمایت موسسه های خیریه از رویکردهای جدید برای محرومیت زدایی از این مناطق بوده که در دستور کار کمیته امداد قرار دارد. ˈامان الله حسین پورˈ افزود: تاکنون 10 موسسه خیریه از خارج استان با حضور و بازدید از برخی روستاهای محروم این استان برای همکاری اعلام آمادگی کرده اند. وی گفت: در تفاهم نامه ای که با موسسات خیریه بسته شده، این موسسات مالی 30 میلیارد ریال برای تامین مسکن و اشتغال روستاهای مناطق محروم سرمایه گذاری می کنند.

منبع: خبرگذاری حمهوری اسلامی ایران