با توجه به تغییر قالب سایت و تغییراتی در بخش های گوناگون، مشکلاتی در بخش های گوناگون بوجود آمده که در حال رفع این مشکلات و بازسازی بخش های آسیب دیده هستیم. از شکیبایی شما متشکریم.

اقتصاد کشور شیعه را کمک کنیم!

در برنامه «آبی آسمانی» که شنبه 93/4/21 به مناسبت روز عفاف و حجاب روی آنتن پخش زنده شبکه تهران رفت ،وقتی مجری برنامه از خانم آتسوکو هوشینو(فاطمه) که به تازگی به اسلام ناب محمدی (ص) گرویده است سوال کرد :«چرا با وجود محصولات الکترونیکی ژاپنی با کیفیت ، لوازم خانگی ساخت ایران را برای خانه تان خریدید ؟ » وی در پاسخ گفت:«به دلیل تقویت اقتصاد کشور شیعی !». خانم هوشینو به رهبر معظم انقلاب نیز خیلی علاقه دارد و منزلش را نزدیک بیت رهبری انتخاب کرده تا هر روز نماز را به امامت رهبر معظم انقلاب بخواند.

منبع: مستضعفین تی‌وی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  1. بچه های حزب الهی حداقل این پیام رهبری را گوش کنند.
    حملات زیادی که به ایران خودرو و سایپا میشود در مقابله با خواست رهبری ست.
    جساب کرده ام دیدم در سال 1390 قیمت پراید معادل 200 گرم طلا بوده درحالیکه در الان معادل 185 گرم طلاست. افزایش قیمتی که تبلیغ میشود در واقع کاهش ارزش ریال است.
    کارخانه های داخلی با فشار شدید مالیات و ربای بانکی، دست و پنجه نرم میکنند. فقط رهبر انقلاب ارزش و درد تولید کننده ی ایرانی را میفهمند. متاسفانه خیلی از مذهبی ها هم در دام دشمنان تولید ملی میافتند.

    1. البته نه همه‌اش چون ما از نزدیک با کسانی که توی این شرکت‌ها کارکردند آشناییم سو مدیریت و غیر انقلابی و غیرجهادی کار کردن در آنجا موج می‌زند. ضمنا قیمت طلا الان با دلار بی پشتوانه بالا و پایین می‌شود. باید کمی کلان‌تر به قضیه نگاه کرد

      1. بله قبول دارم. سيستمي كه به طور اكراه آميز جامعه را به سمت ربا ميكشاند، به طور اكراه آميز توليدكننده را به سمت دلالي ميبرد و از توليد واقعي و كيفيت دور ميكند.
        .
        در مورد نوسان قيمت طلا با دلار بايد بگويم دلار نوسان ميكند ولي طلا ثابت است. من هم طلا را ثابت گرفته ام. اگر دلار را ثابت ميگرفتم فرمايش شما درست بود.
        نمودار مربوطه را botshekan.com ببينيد. اين موضوع تخصص من است و 6 سال روي آن تحقيق كرده ام. سعي ميكنم حداقل دچار فريب دلار نشوم. شما هم طلا را ثابت بگيريد و تورم منزل مسكوني و خودروتان را حساب كنيد تا با من هم نظر شويد.
        .
        يك واقعيت تلخ وجود دارد كه همه غافليم. پول طلا بسياري از مشكلات اقتصادي را حل خواهد كرد. جامعه را از طمع به شدت دور ميكند. تورمش منفي ست. تحريمش غيرممكن است.

  2. سلام

    خودزنی:

    خاک بر سرت مسعود،
    به خاطر اینکه گوشیت چینیه،تلویزیونت ژاپنی هستش،ماشین لباس شویی ویخچالت کره ای هستش و لپ تاپت آمریکایی!

    بیست و خورده ای سن داری و تا به حال با وجود تهران بودنت،یکبار هم آقا رو از نزدیک ندیدی.

    بعد، اون دنیا که جلوت رو گرفتن و گفتن که خوب جواب بده،برمیگردی میگی که :
    “خوب ما که لپ تاپ تولید نمیکردیم.تازه گوشیامون هم خیلی داغون بودن.یخچال های تولید خودمون برفک میزدن و لباسشویی هامون هم آب پس میدادن وخداییش تلویزیون سونی هم که رو دستش نبود.بعدش هم ما که تقصیری نداشتیم که؛تولید خودمون خیلی بی کیفیت بود,اصن قابل مقایسه با خارجی هاش نبود.”

    بعد اگه این خانم رو بهمون نشون بدن و بگن خوب حالا چی داری که بگی،واقعا نمیدونم که چی باید بگم!

    من همین الان تصمیم گرفتم که تمام لوازم زندگی آیندم رو ایرانی بخرم،حالا هر چقدر هم که کیفیتش داغون باشه.

    ان شاالله که خدا توفیق بده،بتونم