با توجه به تغییر قالب سایت و تغییراتی در بخش های گوناگون، مشکلاتی در بخش های گوناگون بوجود آمده که در حال رفع این مشکلات و بازسازی بخش های آسیب دیده هستیم. از شکیبایی شما متشکریم.
اطلاعیه جنبش ممانعت از جنگ با خدا

اطلاعیه جنبش ممانعت از جنگ با خدا

بسم‌الله الرحمن الرحیم

با استعانت از خدا متعال و تلاش جمعی همه مومنین علاقه‌مند به بازیابی ساختار معیشتی اسلام اکنون در آغاز چهارمین سال فعالیت رسمی جنبش ممانعت از جنگ با خدا، این جنبش گسترش فوق‌العاده‌ای در بین عموم مردم پیدا کرده و تقریبا در هر شهر و استانی افرادی به صورت خودجوش شروع به فعالیت کرده‌اند.

لیکن آن‌چیزی که همه دوست‌داران و علاقه‌مندان جنبش را نگران می‌کند آگاهی کم افرادیست که به تازگی با موضوع آشنا شده و از سر صدق نیت و علاقه پاک بدون کسب آگاهی‌های تکمیلی شروع به فعالیت کرده‌اند. این فعالیت موجب شده تا هدف جنبش آن طور که در ابتدا بدان اشاره می‌شد نباشد و کم‌رنگ شود. و گاهی نظرات شخصی به جای نظرات مسئولین و خادمین جنبش معرفی گردد که مسیر جنبش را تغییر داده و شکایت‌هایی پدید آورد.

مواضع رسمی و محصولات رسمی جنبش آن‌چیزی است که در این پایگاه منتشر می‌شود و دیگر محصولات و بروشورهای که نام یا نشانی از جنبش در آن‌ها درج می‌گردد تولیدات مردمی است که محتوی آن‌ها لزوما مورد تایید جنبش نیست. و خادمین جنبش دخالتی در تولید یا توزیع آن ندارند.

این جنبش به زودی بیانیه‌ای به عنوان مانیفست منتشر خواهد کرد که دیدگاه اصیل خود را نسبت به ربا در آن به صورت شفاف بیان خواهد نمود.