با توجه به تغییر قالب سایت و تغییراتی در بخش های گوناگون، مشکلاتی در بخش های گوناگون بوجود آمده که در حال رفع این مشکلات و بازسازی بخش های آسیب دیده هستیم. از شکیبایی شما متشکریم.
آیت الله مظاهری: ربا، سودهای کلان باید به‌صورت اساسی حل شود

آیت الله مظاهری: ربا، سودهای کلان باید به‌صورت اساسی حل شود

 رئیس حوزه علمیه اصفهان با بیان اینکه مردم از معضلاتی نظیر رکود، بیکاری و گرانی رنج می‌برند، گفت: در حال حاضر مهمترین موانع زیربنایی بهبود وضعیت اقتصادی کشور اختلاف و افتراق بین مسئولان در قوای مختلف و کارشکنی‌های ناشی از باندبازی و سیاست‌بازی است.

وی عدم توجه به اقتصاد مقاومتی و مؤلفه‌های آن، همچنین اقدامات غیراصولی و غیرشرعی برخی بانک‌ها و نیز اجحاف در دریافت مالیات را از دیگر موانع بهبود اوضاع اقتصادی برشمرد و تأکید کرد: مسئله ربا، سودهای کلان و حیف‌ومیل در برخی بانک‌ها باید به‌صورت اساسی حل شود، چنان که برای مشکلات مالیاتی و اقدامات نادرستی که در این زمینه وجود دارد، باید چاره‌اندیشی شده و با اهتمام و توجه به همه ابعاد اقتصاد مقاومتی، زمینه برای درمان اقتصاد بیمار فراهم شده و به‌تدریج مشکلات اقتصادی، کاهش پیدا کند.

آیت‌الله مظاهری با تأکید بر ضرورت وجود انتقاد سازنده و نیز انتقادپذیری، حمله و هجمه غیراخلاقی به دولت و مسئولان خدمت‌گزار را شدیداً نکوهش کرد و افزود: اتهام، افترا و اهانت به مسئولان با انتقاد سازنده و خیرخواهی، تفاوت اساسی دارد و خلاف تعالیم اخلاقی اسلام و ارزش‌های انسانی است.

منبع: تسنیم