با توجه به تغییر قالب سایت و تغییراتی در بخش های گوناگون، مشکلاتی در بخش های گوناگون بوجود آمده که در حال رفع این مشکلات و بازسازی بخش های آسیب دیده هستیم. از شکیبایی شما متشکریم.
حسن عباسی: آقایان تلاش می‌کردند سایه جنگ با خدا را برطرف کنند

حسن عباسی: آقایان تلاش می‌کردند سایه جنگ با خدا را برطرف کنند

 

آخرین اخبار مرتبط با ربا را از «کانال جنبش ممانعت از جنگ با خدا» دنبال کنید

 

به گزارش جنبش مردمی ممانعت از جنگ با خدا به نقل از دانا؛ رئیس اندیشکده یقین گفت: یک سوالی که مطرح می شود این است که چرا هر کسی در جمهوری اسلامی مسئولیت بزرگی را قبول می کند، بعد از چند وقت زمین می خورد. جوانان انقلابی باید بدانند که وقتی فردی که خود را نساخته و ظرفیت جمهوری اسلامی را ندارد اگر به عنوان یک مسئول برگزیده شود، بی تردید پس زده خواهد شد.

استاد حسن عباسی با انتقاد از صحبتهای برخی مسئولان که عنوان می کنند ما وظیفه بردن مردم به بهشت را نداریم، اظهار کرد: در سال گذشته ۶۱ بار مراجع تقلید ما نسبت به خطرات مخرب ربا در اقتصاد کشور هشدار دادند ولی ای کاش آقایانی که به دروغ عنوان می کنند که ما سایه جنگ را از سر مردم برداشتیم یک بار تلاش می کردند سایه جنگ با خدا را برطرف کنند.

وی در ادامه افزود: قرآن می گوید که ربا جنگ با خداست و اسلام شناسان عصر ما نیز بارها برای برطرف شدن این مشکل فریاد زده اند، اما این مسئولان چون درد دین ندارند فقط به دنبال نسخه های غربی برای حل مشکلات خود هستند.

منبع: خبرگزاری دانا