با توجه به تغییر قالب سایت و تغییراتی در بخش های گوناگون، مشکلاتی در بخش های گوناگون بوجود آمده که در حال رفع این مشکلات و بازسازی بخش های آسیب دیده هستیم. از شکیبایی شما متشکریم.
بانکداری بدون ربا بخشی از پازل اقتصاد اسلامی است

بانکداری بدون ربا بخشی از پازل اقتصاد اسلامی است

حجت الاسلام والمسلمین عبدالکریم عابدینی ظهر امروز در دیدار با مدیران بانک قرض‌الحسنه مهر ایران استان قزوین، اظهار داشت: خدای متعال کسانی که از دین ابراهیمی رویگردان هستند را سفیه نامیده و تأکید کرده اموال خود را به سفیهان نسپارید.

حجت الاسلام والمسلمین عابدینی خاطرنشان کرد: دین تأکید کرده است که ربا حرام است و رباخواران نیز جزء سفیهان محسوب می‌شوند؛ این مسائل دینی پشتوانه‌های حرکت شما در امور بانکی و اقتصادی است و بحمدالله شما در این مقوله خوب عمل کرده‌اید و همواره تلاش کنید تا ذره‌ای ربا در کارتان نباشد و اگر این مهم را با جدیت نهادینه کنیم، بخشی از پازل اقتصاد اسلامی شکل می‌گیرد.

امام جمعه قزوین با بیان اینکه پول حاصل از ربا نزد خدا جایگاهی ندارد، افزود: بنای خدا بر این است که ربا را نابود کند و این مهم یقیناً تحقق می‌یابد و این بسترسازی‌ها در راستای رسالت کاری شماست.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین به اهمیت قرض‌الحسنه در نظام دینی اشاره کرد و افزود: خداوند فرموده اگر قرض‌الحسنه دادید مال شما افزایش می‌یابد و این معامله‌ای است که با خداوند انجام می‌دهید و در این کار خدایی فکر کنید.

 انتهای پیام /