با توجه به تغییر قالب سایت و تغییراتی در بخش های گوناگون، مشکلاتی در بخش های گوناگون بوجود آمده که در حال رفع این مشکلات و بازسازی بخش های آسیب دیده هستیم. از شکیبایی شما متشکریم.

شكاف طبقاتي با پول اعتباري

خبري كه چهارشنبه, 23 مهر 1393 ساعت 23:46 روي سايت شفقنا قرار گرفت و از اختلاف طبقاتي در جهان گزارش ميداد.

بخش مهم اين گزارش شكاف طبقاتي وحشتناك در دنياست :

(( داده های این گزارش مورد استفاده فعالان ضد فقر در “آکسفام” قرار گرفته بود که گزارششان در آغاز سال جاری نشان می داد 85 نفری که ثروتمندترین افراد در جهان هستند مجموع ثروتی معادل 1 تریلیون دلار در اختیار دارند، که معادل ثروت 3.5 میلیارد نفر از فقیرترین افراد جهان است.))

يعني 85 نفر مساوي با نصف جمعيت كره ي زمين ثروت دارند. قضيه خيلي بدتر از جنبش 99% ي است.

shekaf

اين شكاف عظيم را فقط پول اعتباري دلار ميتواند ايجاد كند.

تعداد زيادي پول اعتباري در جهان وجود دارد. برخي از معروفترين پولها دلار و يورو و پوند و يوان و كرون است. هر كدام از اين پول ها و بانك مركزي هاي چاپ كننده ي آن ميتوانند نتايج كار ملتشان را به راحتي جمع آوري كنند. يعني همه ي ملت كار ميكنند و حجمي از پول را به گردش در ميآورند. وقتي بانك مركزي برآورد كند كه رشد توليد و خدمات انجام شده، دستگاه چاپ پول را روشن ميكند و مقدار پيشرفت كشور را به نفع خود مصادره ميكند و جالب است بدانيد، اين اقدام كاملا قانوني ست و وظيفه ي بانك مركزي ست.

فرض كنيد؛ 100 نفر جمع شده ايد و هر كدام مقداري گوشت و سيب زميني آورده ايد و داريد براي همه 100 كيلو آبگوشت درست ميكنيد. قرار است پس از آماده شدن آبگوشت، هركس به نسبت مقدار مصالحي كه آورده آبگوشت ببرد. تا اينجا همه چيز عادلانه است.

هنگام تقسيم غذا ، ناگهان قلدر رباخور محله ميآيد و 20 كيلو آب داخل ديگ آبگوشت ميريزد و 20 كيلو آبگوشت برميدارد و ميبرد.

سالهاست كه بانك هاي مركزي تحت حمايت دولت به صورت كاملا قانوني ، پول چاپ ميكنند و نتيجه ي كار ملتش را ميدزدد. اين اقدام جنايتكارانه با پول طلا غيرممكن است.

منبع: بت شکن