با توجه به تغییر قالب سایت و تغییراتی در بخش های گوناگون، مشکلاتی در بخش های گوناگون بوجود آمده که در حال رفع این مشکلات و بازسازی بخش های آسیب دیده هستیم. از شکیبایی شما متشکریم.
معرفی و شرح مختصر فیلم مارجینکال

معرفی و شرح مختصر فیلم مارجینکال

تماس بانک وام دهنده با وام گیرنده برای طلب وثیقه با ارزش بیشتر هنگامی که ارزش وثیقه ی قبلی کم شده است به اصطلاح مارجینکال نامیده میشود.

margin-call-285px-170pxنام فیلم: مارجینکال – Margin call

کارگردان: جِی. سی چاندور – J.C. Chandor

نویسنده: جِی. سی چاندور – J.C. Chandor

تاریخ ساخت: ۲۱ June 2010

تاریخ اکران: ۲۱ October 2011

بازیگران:

کوین اِسپیسی – Kevin Spacey

استنلی توچی – Stanley Tucci

پال بِتنی – Paul Bettany

جرمی آیرونز – Jeremy Irons

دمی مور – Demi Moore

زمان: ۱۰۵ دقیقه

ژانر: درام – هیجانی

معرفی کارگردان:

جِی. سی چاندور اولین فیلم سینمایی خود «دسپاکیتو» را در سال ۲۰۰۴ ساخت و «تماس حاشیه‌ای» نیز دومین ساخته سینمایی او به شمار می‌رود.

معرفی فیلم:

مارجین‌کال Margin Call اصطلاحی مالی در نظام سرمایهگرایی محسوب می‌شود که معنی دقیق آن «اخطار افزایش سپرده» است. وقتی‌که شرکت‌های کارگزاری بورس، اوراق بهادار را در ازای وثیقه فروخته باشند زمانی‌که وثیقه‌ی مذکور دچار افت ارزش شود، آن بانکِ وام‌دهنده با خریدار تماس گرفته و وثیقه با ارزشتری را طلب کند.

این فیلم اتفاقاتی را در بحران مالی سال ۲۰۰۸ طرح می‌کند که در یک شرکت کارگزاری بزرگ رخ می‌دهد و روایتی از بحران مالی این شرکت در بورس وال‌استریت می‌باشد و سعی دارد که  بحران مالی و حوادث پس از آن را با بهرهگیری از حقایق و عناصر داستانی درام به تصویر بکشد. این فیلم یکی از مهترین فیلم‌ها برای شناخت نظام سرمایهگرایی است و به خوبی رفتار شرکتها را در قبال بحران نشان می‌‍‌دهد که چگونه برای حفظ سرمایه‌ی خود دست به هرگونه اقدامی اعم از تعدیل نیرو و فروش سهام به مردم میزنند.

منبع: کد آمایی