با توجه به تغییر قالب سایت و تغییراتی در بخش های گوناگون، مشکلاتی در بخش های گوناگون بوجود آمده که در حال رفع این مشکلات و بازسازی بخش های آسیب دیده هستیم. از شکیبایی شما متشکریم.
برای حل مشکلات مردم باید اقتصاد ربوی و لیبرال را کنار گذاشت

برای حل مشکلات مردم باید اقتصاد ربوی و لیبرال را کنار گذاشت

آخرین اخبار مرتبط با ربا را از «کانال نهضت ممانعت از جنگ با خدا» دنبال کنید

به گزارش نهضت ممانعت از جنگ باخدا؛ به نقل از خبرگزاری فارس؛ حجت‌الاسلام سید اسماعیل موسوی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرستان با اشاره به آثار و برکات نماز اظهار کرد:  نماز موجب سوزاندن گناهان و باعث آرامش در زندگی می‌شود.

وی افزود: در دوره‌های مختلف تاریخ بشر و انبیاء الهی شکل برپایی نماز متفاوت بود اما اصل ادای آن همیشه بر انسان‌ها واجب بود.

موسوی با گرامیداشت شهدای دانشجو و  روز جوانمردی و اخلاق به راهپیمایی روز گذشته مردم رامهرمز اشاره کرد و گفت: مردم شهرستان روز گذشته با حضور حداکثری خود که در چند سال اخیر کمتر دیده ایم با دیگر نشان دادند که دوستدار انقلاب و نظام  و از آشوب و ناامنی بیزارند و برای حاکمیت نظام اسلامی همیشه در صحنه حضور دارند.

امام جمعه رامهرمز در ادامه ضمن تشکر از زحمات نیروهای نظامی و انتظامی شهرستان در چند روز اخیر، تاکید کرد: امنیت خوب کشورمان  در منطقه‌ای پر آشوب خاورمیانه سبب شده که دشمنان با صرف هزینه‌های زیاد امنیت ما را مورد حمله قرار دهند.

وی در ادامه با بر شمردن دلایل امنیت کشور خاطر نشان کرد: نقش بی بدیل مقام معظم رهبری، حکومت مردم‌سالار، قانون اساسی بر اساس دستورات دین، جغرافیای راهبردی کشور، وفاق و همدلی بین مردم، اشراف اطلاعاتی دستگاه‌های امنیتی، انتخابات و مشارکت‌های مردمی و فرهنگ شهادت‌طلبی از عوامل امنیت ایران عزیز است که دشمنان به آن چشم طمع دارند.

حجت‌الاسلام موسوی با تأکید بر حل مشکلات معیشتی مردم، تصریح کرد: مسئولین باید با کنار گذاشتن بگو مگوهای سیاسی و با اتحاد و یکدلی به حل مشکلات مردم بپردازند مردم عزیزی که تا دیدند اغتشاشگران قصد دارند از اعتراض آن‌ها سوءاستفاده کنند خود را کنار کشیدند مردمی عزیزی که مخالف حاکمیت نیستند بلکه مخالف اشرافی گری و بی‌عدالتی هستند.

وی در پایان خطاب به مسئولین اظهار کرد: اقتصاد و معیشت مردم از بیرون درست نمی‌شود، باید اقتصاد ربوی و لیبرال و وابسته به خارج را کنار گذاشت، راه‌حل مشکلات اقتصادی کشور  همان پیاده کردن سیاست‌های اقتصادی مقاومتی است.

منبع: خبرگزاری فارس

انتهای پیام/