با توجه به تغییر قالب سایت و تغییراتی در بخش های گوناگون، مشکلاتی در بخش های گوناگون بوجود آمده که در حال رفع این مشکلات و بازسازی بخش های آسیب دیده هستیم. از شکیبایی شما متشکریم.
گزارش 22 بهمن 1394

گزارش 22 بهمن 1394

22 بهمن امسال برخلاف سال قبل با هماهنگی‌ها و فراز و فرودهای بسیاری که اتفاق افتاد با سه غرفه رسمی برگزار شد. در تعدادی از شهرستان‌ها نیز اعضا با پخش تراکت‌های جنبش محتوی را به دست عموم مردم رساندند.

در تهران غرفه‌ها به همت بسیج شهری و دانشگاه علوم پزشکی برگزار شد و تعدادی از دوستان نیز در جای جای راهپیمایی به توزیع برگه‌ها می‌پرداختند به نحوی که هر دو غرفه مملوّ از جمعیت بود و استقبال با توجه به محل قرارگیری غرفه‌ها بیش از حد انتظار اولیه ما بود. در تبریز نیز به همت بسیج دانشجویی دانشگاه تبریز غرفه جنبش با استقبال بسیار مناسبی روبرو بود و عموم افراد نگاه متفاوتی به این غرفه داشتند.

غرفه‌های 22 بهمن 1394 جنبش ضد ربا

تغییر نگرش مردم از ربا دانستن سود و دیرکرد به خلق پول یکی از معضلات اصلی و وقت‌گیر برای اعضا جنبش بود

در غرفه دانشگاه تهران علاوه بر امضای طومار انقلاب اقتصادی که در روز 22 بهمن مردم را به انقلابی در اقتصاد فرامی‌خواندیم. بحث پخش و توزیع تراکت و گفتگوی چهره به چهره از مهم‌ترین کارهای جنبش بود. تغییر نگرش مردم از ربا دانستن سود و دیرکرد به خلق پول یکی از معضلات اصلی و وقت‌گیر برای اعضا جنبش بود چون عموم مردم با چیزی که لمس نکنند ارتباطی برقرار نمی‌کنند و برایشان مهم نیست که آن موضوع چه سطحی از اهمیت را دارا باشد. در غرفه توحید که غرفه اصلی و وسیع‌تر جنبش بود مشکلات فراوان‌تر و میزبان ما ناهماهنگی‌های بیشتری داشت. در این غرفه میز‌های گفتگوی چهره به چهره، مصاحبه، طومار و توزیع برشورها  همانند غرفه دانشگاه برقرار بود اما بخش آیت‌مداری که برای کودکان راه‌اندازی شده بود استقبال خوبی داشت در این بخش با نقاشی، و نقاشی روی صورت کودکان را به غرفه دعوت کرده و سپس با اهداء یک شاخه گندم برای آن‌ها آیت برکت (طبق آیه شریفه 261 بقره و 96 اعراف) را توضیح می‌دادند تا ضمیر نسل بعد به‌جای اعتماد به بانک‌ها به خدای متعال مطمئن گردد.

ویدئو گزارش غرفه‌های تهران
(آپارات دانلود)

ویدئو گزارش غرفه تبریز
(آپارات دانلود)

به‌حمدالله تلاش ما برای نشر این مطالب در فطرت پاک امت مسلمان بیش از حد انتظارمان نتیجه داده و امیدواریم تا خدای متعال ما را در برابر صفوف دشمنانش یاری کند. 22 بهمن سال آینده با همت بسیاری از دوستان و احیانا شمایی که این مطلب را می‌خوانید در شهرستان‌های بیشتری این جنبش مردمی را گسترش خواهیم داد تا همگان بدانند که دانستن قدرت است و آنکه بداند و بخواهد می‌تواند (ان‌شاالله).

 

[button color=”black” size=”large” type=”round” target=”_blank” link=”http://reba.ir/contact/”]اگر شما هم تمایل دارید تا در راهپیمایی 22 بهمن امسال همراه ما باشید از اینجا اقدام کنید[/button]