با توجه به تغییر قالب سایت و تغییراتی در بخش های گوناگون، مشکلاتی در بخش های گوناگون بوجود آمده که در حال رفع این مشکلات و بازسازی بخش های آسیب دیده هستیم. از شکیبایی شما متشکریم.
مدیرعامل مؤسسه مالی و اعتباری کوثر: مدل اسلامی بانکداری در کشور وجود ندارد

مدیرعامل مؤسسه مالی و اعتباری کوثر: مدل اسلامی بانکداری در کشور وجود ندارد

مدیرعامل مؤسسه مالی و اعتباری کوثر درباره اجرای بانکداری اسلامی در کشور گفت: مدل و الگوی بانکداری اسلامی در کشور وجود ندارد.

عیسی رضایی امشب در جمع خبرنگاران درباره مشکلاتی مالی واحدهای صنعتی، اظهار کرد: تنها 20 درصد مشکلات صنایع ناشی از کمبود نقدینگی است که باید مسؤولان صنایع نسبت به کیفی‌سازی تولیدات اقدام کنند.

مدیرعامل مؤسسه مالی و اعتبار کوثر درباره اقدامات انجام شده در توسعه فعالیت اقتصادی کشور افزود: مشارکت در چندین پروژه عمرانی و خدماتی در برنامه کاری قرار دارد.

وی به سرمایه‌گذاری این مؤسسه در صنایع وابسته به خودروسازی نیز اشاره کرد و یادآور شد: نیم‌نگاهی به حمایت از صنایع خودروسازی داریم و در این زمینه اقداماتی در دستور کار قرار گرفت.

رضایی درباره اجرای بانکداری اسلامی در کشور گفت: مدل و الگوی بانکداری اسلامی در کشور  وجود ندارد و مدل اسلامی کارکرده و منطبق با احکام اسلامی در کشور نداریم که برای اجرای این مدل پس از تصویب و پروسه قانونی آمادگی کامل داریم.

وی درباره میزان اعتبار اختصاص داده شده برای اجرای طرح‌های اقتصاد مقاومتی، گفت: محدودیت مالی در این زمینه برای پرداخت تسهیلات وجود ندارد و اگر طرحی دارای ویژگی لازم و منطبق با اجرای اقتصاد مقاومتی باشد پرداخت تسهیلات صورت می‌گیرد و منعی از این بابت وجود ندارد.

رضایی درباره برنامه‌ این مؤسسه برای تبدیل شدن به بانک گفت: درخواست این مؤسسه از سال گذشته مطرح شد و این موضوع توسط بانک مرکزی در دست بررسی است.

 مدیرعامل مؤسسه مالی و اعتباری کوثر درباره فعالیت این موسسه در خارج از کشور نیز گفت: برای فعالیت مالی در عراق اعلام آمادگی شد و منتظر دریافت مجوزهای لازم هستیم.

منبع: خبرگزار فارس

انتهای پیام/