با توجه به تغییر قالب سایت و تغییراتی در بخش های گوناگون، مشکلاتی در بخش های گوناگون بوجود آمده که در حال رفع این مشکلات و بازسازی بخش های آسیب دیده هستیم. از شکیبایی شما متشکریم.
حسین قدیانی: بانکداری اسلامی احیا نشده است

حسین قدیانی: بانکداری اسلامی احیا نشده است

حسین قدیانی رئیس سازمان علمی، پژوهشی و فناوری بسیج با بیان اینکه بانک‌های ما به ازای هر سال گذر از پیروزی انقلاب اسلامی بر نرخ سود خود افزوده‌اند،گفت: دشمن بعد از سپری شدن 37 سال از پیروزی انقلاب اسلامی در ایران تلاش می کند تا با ناکارآمد جلوه دادن جمهوری اسلامی ایران در پیمودن مسیر عدالت اجتماعی و علوی نسل جوان ایران اسلامی را از آرمان های اصیل انقلاب دور کند.

وی با بیان اینکه ما نتوانستیم در احیای بانکداری اسلامی و برپایی اقتصاد اسلامی موفق عمل کنیم، گفت: جای تأسف است که عده‌ای در حاکمیت اسلامی می‌خواهند با ابزار علم غربی دانشگاه‌های ما را مدیریت کنند.

قدیانی با یادآوری اینکه امروزه در دانشگاه‌های ما مبانی و موضوعات غربی حتی در عرصه سیاست با تاکید بر حفظ منافع ملی تدریس می‌شود،افزود: خروجی این سیاست، تحصیل در دانشگاه‌ها همان نگاهی می‌شود که عده‌ای شعار  نه غزه، نه لبنان، جانم فدای ایران سردادند و این در حالی است که منافع انسانی باید بالاتر از منافع ملی مد نظر قرار گیرد.

منبع: پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج دانشجویی

انتهای پیام/