با توجه به تغییر قالب سایت و تغییراتی در بخش های گوناگون، مشکلاتی در بخش های گوناگون بوجود آمده که در حال رفع این مشکلات و بازسازی بخش های آسیب دیده هستیم. از شکیبایی شما متشکریم.
امام جمعه بابل: دولت در تکمیل قانون بانکداری بدون ربا منافذ ربا را ببندد

امام جمعه بابل: دولت در تکمیل قانون بانکداری بدون ربا منافذ ربا را ببندد

حجت‌الاسلام حسن روحانی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته با تبریک هفته دولت و گرامیداشت یاد شهیدان رجائی و باهنر، اظهار کرد: در هفته دولت رابطه متقابل میان دولت و ملت مورد توجه قرار گیرد  تا مردم شاهد خدمات دولتمردان باشند و اگر نقد و تقدیری دارند، آن را انجام دهند، نباید فقط مسؤولان دولت به گزارش دهی اکتفا کنند بلکه باید این رابطه دو طرفه باشد.

وی با اشاره به روز بانکداری اسلامی افزود: متاسفانه لعابی به کم لطفی بعضی از بانک‌ها کشیده شد و آثار تلخ ربا را در برخی بانک‌ها می بینیم،  نباید اجازه دهیم ربا به گونه‌ای دیگر برگردد، قانون بانکداری بدون ربا در حال تکمیل است و باید منافذ ربا در قانون جدید برداشته شود.

امام جمعه بابل با محکوم کردن جنایت آل سعود تصریح کرد: بیش از یکسال و نیم است بمب‌های آل سعود بر سر مردم بی‌دفاع می‌ریزد و جایی در این کشور فقیر نیست که تخریب نشده باشد، تمام ذخایر مردم به پایان رسید، یمن در محاصره کامل است و هیچ کس نمی‌تواند از این کشور خارج و یا داخل شود پس چگونه دشمن ادعا می‌کند ایران می‌تواند به این کشور موشک بفرستد.

روحانی با اشاره به اینکه به چهار ورزشکار المپیکی بابل افتخار می‌کنیم خاطرنشان کرد:  انتظار ما از دولتمردان این است که تعدادی از پروژه‌های این شهرستان پیر شدند امیدواریم پروژه‌هایی مانند پروژه آبرسانی و گنار گذر جنوبی بابل تا پایان سال افتتاح شود.

این مسوول با گرامیداشت یاد دو شهید جانباز نماز جمعه سید جعفر میرزایی و شهید رمضانعلی غلام نتاج گفت: شهید جانباز غلام نتاج  34 سال به درجه جانبازی نائل آمد و در این مدت بر ویلچر می‌نشست و در تمام هفته‌ها در نماز جمعه حضوری فعال و دائمی داشت.

امام جمعه بابل همچنین وفات هنرمند ملی داود رشیدی را که اهل بابل بود تسلیت گفت.