با توجه به تغییر قالب سایت و تغییراتی در بخش های گوناگون، مشکلاتی در بخش های گوناگون بوجود آمده که در حال رفع این مشکلات و بازسازی بخش های آسیب دیده هستیم. از شکیبایی شما متشکریم.
امام جمعه پلدختر: بانک ها باید از معاملات ربا به دور باشند

امام جمعه پلدختر: بانک ها باید از معاملات ربا به دور باشند

سمااسماعیل پور،به گزارش خبرانلاین لرستان، ، حجت الاسلام و المسلمین محمد سوری در خطبه های نماز جمعه پلدختر ربا در اسلام را حرام دانست و اظهار داشت: در قرآن کسی که ربا بدهد با خدا و رسول خدا اعلان جنگ کرده است و ربا دهنده و ربا گیرنده هر دو در گناه ربا سهیم هستند .

وی افزود: بانک ها باید قوانین وضع کنند که از معاملات ربا به دور باشند و آنها باید متحول شوند و در آنها ماهیت اسلامی ونظریات متفکران اسلامی اجرا شود. .

امام جمعه پلدختر از بانک های این شهرستان به شدت انتقاد و بیان کرد: بعضی از بانک ها در ارائه تسهیلات دنبال آشنا و همفکر سیاسی خود را مقدم می شمارند و مردم از عدم همکاری بانک ها معترض هستند زیرا مردم دراین خصوص به نهاد امامت جمعه پلدختر مراجعه می کنند .

وی عنوان کرد: تفکر سیاسی را در بانک ها رواج ندهید و باید سیاست بانک برای عامه مردم باشد نه این که به دنبال اغراض سیاسی باشند .

سوری گفت: بانک های شهرستان پلدختر به جوانان ، مردم و صاحبان اصلی انقلاب و واجدین شرایط توجه داشته و مشتری مداری داشته و مردم نیازمند را اذیت نکنند .

وی به مشکلات مسکن فرهنگیان شهرستان پلدختر تصریح کرد: تعدادی از فرهنگیان پلدختر برای مسکن ثبت نام کرده اند باید مسئولان آنها را ساماندهی کرده و از بلاتکلیفی نجات دهند .

وی خاطر نشان کرد: از مسئولان انتظار می رود فرهنگیان این شهرستان را که با این مشکل مواجه هستند یا زمین در اختیار آنها قرار دهند یا پول آنها را پس بدهند

منبع: خبرآنلاین

انتهای پیام/