با توجه به تغییر قالب سایت و تغییراتی در بخش های گوناگون، مشکلاتی در بخش های گوناگون بوجود آمده که در حال رفع این مشکلات و بازسازی بخش های آسیب دیده هستیم. از شکیبایی شما متشکریم.
امام جمعه زابل: اینکه چقدر در وادی عمل بانکداری اسلامی انجام دهیم جای بحث است

امام جمعه زابل: اینکه چقدر در وادی عمل بانکداری اسلامی انجام دهیم جای بحث است

حجت الاسلام والمسلمین علی‌اکبر کیخا امام جمعه شهرستان در مصلی المهدی(عج) شهرستان زابل ضمن دعوت نمازگزاران به رعایت تقوای الی اظهار کرد: روز زیارتی مخصوص امام رضا(ع) نزدیک است؛ از تولیت آستان مقدس امام رضا (ع) تشکر ویژه داریم که عنایاتی را به مناطق مختلف داشته‌اند؛ همچنین از کارون زیر سایه خورشید که پرچم حرم مقدس آقا امام رضا(ع) را در بلاد مختلف و در منطقه ما هم آوردند و باعث توسل خاص مردم به امام هشتم شدند نیز تشکر می‌کنیم.

وی افزود: چهارشنبه 10 شهریور سالروز تصویب قانون عملیات بانکی بدون ربا در سال 1362 است، ما در جمهوری اسلامی ایران بانکداری بدون ربا را تصویب کردیم ولی اینکه چقدر در وادی عمل بانکداری اسلامی انجام دهیم جای بحث است.

کیخا اضافه کرد: در بحث برگزاری کنسرت ما مخالف برگزاری کنسرت نیستیم و من بارها عرض کردم ایران خودش موسیقی سنتی دارد، منطقه ما از خودش موسیقی سنتی دارد و در مقیاس جهانی حرف برای گفتن دارد و ما چرا باید یک موسیقی که از غرب وارد شده و باورها و اعتقادات را تخریب فرهنگی می‌کند برای آن سر و صدا ایجاد کنیم و پیگیر مجوز برگزاری کنسرت‌ها در حجم وسیع باشیم.

منبع: خبرگزاری فارس

انتهای پیام/