با توجه به تغییر قالب سایت و تغییراتی در بخش های گوناگون، مشکلاتی در بخش های گوناگون بوجود آمده که در حال رفع این مشکلات و بازسازی بخش های آسیب دیده هستیم. از شکیبایی شما متشکریم.
حجت الاسلام فاطمی: ربا حتی اگر مقدار آن کم باشد بنیان خانواده را نابود می‌سازد

حجت الاسلام فاطمی: ربا حتی اگر مقدار آن کم باشد بنیان خانواده را نابود می‌سازد

حجت الاسلام والمسلمین سیدحسن فاطمی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته با اشاره به قرارداد FATF اظهارداشت: این قرارداد نگران کننده است، نگرانی از آن است که منجر می‌شود مسائل مالی تحت اشرافیت کسانی قرار گیرد که دوست و خیرخواه نظام و کشور ما نیستند.

وی با بیان اینکه برخی از دستگاه‌های اجرایی و افراد کشور ما تحت تحریم قرار گرفتند، افزود: مسائل سیاسی باید به صورت شفاف برای مردم بازگو شود.

فاطمی با اشاره سالگرد شهدای فاجعه منا خاطرنشان کرد: از همه دولت‌های اسلامی به ویژه دولتمردان ایران می‌خواهیم که فاجعه منا را پیگیری کنند، برخی‌ها توصیه می‌کنند ما باید با عربستان رابطه داشته باشیم اما چه لزومی دارد که ما در زمینه برقراری ارتباط با عربستان بکوشیم.

خطیب جمعه موقت شهرکرد با اشاره به اظهارنظر برخی از افراد مبنی براینکه چرا ما باید در زمینه دفاعی هزینه و سرمایه‌گذاری کنیم، تصریح کرد: بنابر فرمایشات خداوند ما باید در برابر دشمنان ساز و بند داشته باشیم.

فاطمی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر محکومیت جنایات آل‌سعود و عدم عذرخواهی آن‌ها ادامه داد: این افراد آنقدر متکبر هستند که حتی حاضر به عذرخواهی نشدند و هر کسی اعتراض کند جلوی اعتراض او را می‌گیرند.

وی با اشاره به حقوق‌های نجومی افزود: موضوع حقوق‌های نجومی حل نشد و جواب قانع‌کننده‌ای نیز به مردم داده نشد و با کسانی که حقوق نجومی دریافت می‌کردند برخورد نشد.

خطیب جمعه موقت شهرکرد با بیان اینکه نماز جمعه پشتیبان حکومت است و اگر انتقادی می‌شود در کنار آن باید محاسن نیز گفته شود، بیان کرد: ما از دولت یازدهم که رئیس جمهور آن یک روحانی است از سایر دولت‌ها که یک شخص معمولی هستند انتظاراتی داریم که انتقادها را بپذیرد و مشکلات را برطرف کنند تا زمینه آبادی کشور فراهم شود.

فاطمی با بیان اینکه خداوند اهل زمین و آسمان را هدایت می‌کند، گفت: مَثل هدایت کردن خداوند مِثل چراغدانی است که این چراغدان در سینه پیامبر(ص) قرار داده شده و خداوند ابزار هدایت را در سینه ایشان قرار داده که این ابزار هدایت پس از پیامبر به امامان معصوم منتقل شد‌ه است.

وی با بیان اینکه بالاترین عبادت پاک نگه داشتن شکم و دامن است، خاطرنشان کرد: کسی که از مال حرام و شهوت دوری کند بهشت بر او واجب می‌شود.

خطیب جمعه موقت شهرکرد با اشاره به ربا، اختلاس و رشوه بیان کرد: اختلاس، رشوه و ربا حتی اگر مقدار آن کم باشد بنیان خانواده را نابود می‌سازد.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/