با توجه به تغییر قالب سایت و تغییراتی در بخش های گوناگون، مشکلاتی در بخش های گوناگون بوجود آمده که در حال رفع این مشکلات و بازسازی بخش های آسیب دیده هستیم. از شکیبایی شما متشکریم.
آیت‌الله صدیقی: ربا را از قاموس اقتصاد ایران حذف کنید، همه در خطر هستیم

آیت‌الله صدیقی: ربا را از قاموس اقتصاد ایران حذف کنید، همه در خطر هستیم

آخرین اخبار مرتبط با ربا را از «کانال جنبش ممانعت از جنگ با خدا» دنبال کنید

 

به گزارش نهضت ممانعت از جنگ باخدا؛ به نقل از خبرگزاری تسنیم؛ امام جمعه موقت تهران در اجلاس سراسری اصناف ایران با اشاره به عوارض نامناسب ربا در اقتصاد ایران گفت: اموالتان را پاک و ربا را از قاموس اقتصاد ایران حذف کنیدکه شما می‌توانید اینکار را انجام دهید و خود را از بازیهای جناحی کنار بکشید که همه در خطر هستیم. 

وی افزود: دشمنان قسم خورده به جنگ اقتصادی با شما و اصناف و بازاریان آمدند همانطور که شما دشمن را در دفاع مقدس مجبور به عقب‌نشینی کردید در مقابل با جنگ اقتصادی نیز از طریق ایمان، اخلاص، عشق به خدا و معنویت دوباره می‌توانید این کار را انجام دهید.

امام جمعه موقت تهران با بیان اینکه علما جانشین امامان ما هستند ادامه داد: کسانی که مسجد می‌سازند مخارج آن را تامین و شرایط را برای فعالیت علما فراهم می‌کنند اصناف هستند.

وی در ادامه با اشاره به نقش مهم اصناف در پیشبرد دفاع مقدس و جلوگیری از هجوم دشمن در سالهای دفاع مقدس به کشور بیان داشت: در جنگ پیش آمده اصناف و تجار و بازرگانان دولت را حمایت کردند و آنها در بندگی خدا به درجاتی رسیدند که مثالی‌زدنی هستند.

آیت‌الله صدیقی گفت: مملکت در تهاجم اقتصادی است و می‌خواهند کارآیی را از شما بگیرند و در تهاجم فرهنگی بنده چیزهایی می‌دانم که اگر آنها را به شما بگویم اشک می‌ریزید. ناموس، جوانان و دخترانمان در خطر هستند.

وی در ادامه گفت: تجار اسلام را به سایر کشورها برده‌اند و آنها نقش مهمی در پیشبرد این اهداف داشته‌اند. شما در دوران دفاع مقدس شهید داده‌اید و از کشور دفاع کردید امروز نیز در زیر پرچم ولایت فقیه و نایب برحق امام زمان(عج) باشید.

امام جمعه موقت تهران در پایان با اشاره به عوارض ربا بر اقتصاد کشور گفت: برای رفع این مشکل ابتکار و خلاقیت شما اصناف را می‌طلبد که اموالتان را پاک و ربا را از قاموس اقتصاد ایران حذف کنید و این شما هستید که می‌توانید این کار را انجام دهید و خود را از بازیهای جناحی کنار بگذارید که همه در خطر هستیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم

انتهای پیام/