با توجه به تغییر قالب سایت و تغییراتی در بخش های گوناگون، مشکلاتی در بخش های گوناگون بوجود آمده که در حال رفع این مشکلات و بازسازی بخش های آسیب دیده هستیم. از شکیبایی شما متشکریم.
غرفه‌های ممانعت از ربا در چهلمین جشن انقلاب

غرفه‌های ممانعت از ربا در چهلمین جشن انقلاب

در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی بار دیگر بمانند سال های گذشته غرفه های ممانعت از ربا برپا شد. نهضت مردمی ممانعت از جنگ با خدا به دنبال تحقق انقلاب اسلامی در حوزه انقلاب اقتصادی است. از همین رو هر ساله در یوم الله 22 بهمن اقدام به برگزاری غرفه های نهضتی می کند. امسال نیز همچون سال های گذشته علاوه بر استقبال مردم از موجودیت این غرفه ها؛ به تعداد مدافعان حدود الله افزوده شد.بطوری که فعالین توانستند در استان تهران به تنهایی در 5 ناحیه از مسیرهای راهپیمایی حضور یابند. و در حوزه ربا به اطلاع رسانی و آگاهی بخشی عمومی بپردازند .

مدافعان حدود الله در سایر استان ها نیز از جهاد فرهنگی در عرصه ایجاد زمینه برای انقلاب اقتصادی عقب نماندند وعلیه اقتصاد ربوی به پا خواستند. در این راهپیمایی با شکوه غرفه های نهضت مردمی ممانعت از جنگ با خدا مفتخر به میزبانی میهمانان گرانقدر بسیاری از جمله امامان جمعه، برخی مسئولین و سخنرانان مطرح کشور شدند.

گزارش تصویری مختصری از برپایی غرفه های نهضت مردمی ممانعت از جنگ با خدا را در جشن پیروزی انقلاب ببینید.

پایان.