با توجه به تغییر قالب سایت و تغییراتی در بخش های گوناگون، مشکلاتی در بخش های گوناگون بوجود آمده که در حال رفع این مشکلات و بازسازی بخش های آسیب دیده هستیم. از شکیبایی شما متشکریم.
مردم در سختی‌ معیشتی به‌سر می‌برند. نمایندگان مجلس ‌جلوی روند کاهش ارزش پول ملی را بگیرند‌
کاهش ارزش پول ملی سبب سختی معیشتی مردم

مردم در سختی‌ معیشتی به‌سر می‌برند. نمایندگان مجلس ‌جلوی روند کاهش ارزش پول ملی را بگیرند‌

آیت‌الله حسین نوری‌همدانی در دیداری که با رئیس کمیسیون بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی و اعضای مجمع نمایندگان استان همدان داشت. با اشاره به سختی معیشتی مردم اظهار فرمود:

خدمت مخلصانه به انقلاب و مردم ولایتمدار ایران اسلامی وظیفه همه مسئولان است. وی با تأکید بر اینکه خدمت به خلق خدا از بهترین عبادات است. افزود: مسئولان کشور در هر رده و جایگاهی متواضعانه، صمیمانه و صادقانه با مردم برخورد کنند. تا قشر‌های مختلف، خیرخواهی مسئولان را حس کنند.

مرجع تقلید شیعیان رفع مشکلات جوانان را مورد تأکید قرارداد. و بیان کرد: بالا رفتن سن ازدواج و سختی مضاعف معیشت جوانان موردتوجه باشد. کاهش ارزش پول ملی سبب سختی معیشت مردم شده. نمایندگان مجلس باید جلوی روند کاهش ارزش پول ملی را بگیرند.

استاد سطوح عالی حوزه علمیه عنوان کرد: مردم استان همدان مردمی متدین، انقلابی و همیشه درصحنه هستند، مردم این استان همیشه در خط اسلام و انقلاب بوده‌اند و خواهند بود و تقدیم بیش از هشت هزار شهید به انقلاب افتخار بزرگی است که باید از وصیت و صحبت و زندگی شهدا درس آموخت.

آیت‌الله نوری همدانی تداوم آرمان‌های امام راحل را مورد تأکید قرارداد. و همچنین تصریح کرد: علی‌رغم تمام مشکلات اقتصادی ناشی از تحریم‌ها، ایران اسلامی به‌برکت انقلاب و خون شهدا راه خود را با صلابت و اقتدار ادامه می‌دهد. افرادی که در خواب خرگوشی فرو رفته‌اند و اعتقاد دارند نظام و انقلاب اسلامی در حال تضعیف شدن است. این موضوع را بدانند که انقلاب اسلامی با فکر، فطرت و فرهنگ مردم ایران سازگار است. و تحت تأثیر مشکلات قرار نمی‌گیرد.

مرجع تقلید شیعیان خاطرنشان کرد: انقلاب  اسلامی بسیار مستحکم و ریشه‌دار و مقدمه‌ای برای ظهور امام زمان(عج) است. و با همت و درایت علما و مسئولین و مردم، این انقلاب با توطئه دشمنان از بین نخواهد رفت.

ارزش پول
سختی معیشتی و کاهش ارزش پول

تاریخ موضع: 27 بهمن 99

برخی مواضع دیگر ایت الله نوری همدانی

آیت‌الله نوری همدانی: ربا اقتصاد کشور را فلج می‌کند

آیت الله نوری همدانی: کسانی که مدعی آمر به معروف بودن هستند جلوی ربای بانک را بگیرند