با توجه به تغییر قالب سایت و تغییراتی در بخش های گوناگون، مشکلاتی در بخش های گوناگون بوجود آمده که در حال رفع این مشکلات و بازسازی بخش های آسیب دیده هستیم. از شکیبایی شما متشکریم.
صدای مردم آمریکا

صدای مردم آمریکا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

بسیاری از حرفهای تلخ اجتماعی را می توان با زبان هنر بیان کرد ، اما وقتی این هنر آمیخته با طنز باشد ، شاید تاثیرگذاریش دو چندان شود.

 

به گزارش بانکی دات آی آر ، بحران اقتصادی با تمام مشکلاتی که برای مردم ایجاد کرده ، باعث شده است تا هنرمندان با بهره گیری از خلاقیت و طبع هنری و طنز خود کاریکاتورهایی خلق کنند که نشاندهنده ی اوج بحران و شاید دلایل بروز آن باشد.

گاهی یک کاریکاتور ساده کار یک مقاله ی چند صفحه ای را برای مخاطبانش انجام می دهد. در این گزارش سعی کردیم به گردآوری کاریکاتورهای مرتبط با بحران اقتصادی ، بپردازیم.

 

ورود اوباما به کاخ سفید با انواع مشکلات ؛ دستمزد ها ، بحران اقتصادی ، برنامه بهداشتی و ….

طرح scrappage ، یا همان تعویض جنس نو با کهنه ی خودمان ، 2000 دلار بدهید و جوانی خود را نو کنید!   پرنده اولی به دومی : ما هم مثل برتیش ایرویز نمی تونیم پرواز کنیم!     در بحران اقتصادی حتی ابرها هم با ما لج کرده اند ، ساختمانی که با انرژی خورشیدی کار می کند تنها همان جایی خورشید نمی تابد که باید بتابد!       هواپیمای تغییرات و بازیابی وضعیت به نظر در حال پرواز است اما بیکاری جلوی آنرا گرفته است!   مدیر شرکت جنرال موتورز به مسئولان شرکت : من به شما گفتم طرحی برای من بیارید که نشون دهنده ی وضعیت باشه ، اما نه انقد دقیق!   حرکت به سوی حل بحران (در فرهنگ غربی خوک نماد آدمهای تنبل و پرخور است.)   سند رهن بانکی در دست کسانی است که باید خانه خود رابفروشند ، در حالی که دولت ایالات متحده کمکی به بانکها تزریق می کند که معلوم نیست به کجا می رسد.   دوئل باراک اوباما و بانکداران امریکایی   اقتصاد چین در حال بلعیدن اقتصاد رو به نزول امریکا! منبع: بحران اقتصادی به زبان کاریکاتور