با توجه به تغییر قالب سایت و تغییراتی در بخش های گوناگون، مشکلاتی در بخش های گوناگون بوجود آمده که در حال رفع این مشکلات و بازسازی بخش های آسیب دیده هستیم. از شکیبایی شما متشکریم.

بیداد رشوه خواری و ربا خواری در کشور

دبیر شورای نگهبان با اشاره به اینکه اجرای فریضه امر به معروف و نهی از منکر در جامعه کمرنگ است، گفت:‌ متاسفانه به این واجب الهی کمتر عمل می‌ شود.

به گزارش «شیعه نیوز» به نقل از مهر، آیت ‌الله احمد جنتی ظهر سه شنبه در مراسم بزرگداشت شهدای هفتم تیر که در مهدیه رشت برگزار شد، افزود: دشمنان اسلام همان قدر با رهبر  انقلاب دشمنی دارند که در صدر اسلام با حضرت علی (علیه السلام) دشمنی داشتند.

وی همچنین اظهارداشت: اسلام همه جا در تیررس اهداف دشمنان قرار دارد و وهابیت با فعالیت گسترده خود در صدد متزلزل کردن عقاید شیعیان است.

دبیر شورای نگهبان با اشاره به اینکه همه ملت ایران باید سعی کنند تا شیاطین بر آنها مسلط نشوند، گفت: رشوه ‌خواری و رباخواری به صورت علنی و غیرعلنی در جامعه بیداد می ‌کند اما خداوند حافظ و پشتیبان این جامعه اسلامی است.

وی در ادامه به خوش زبانی و خوشرویی مسئولان در رفتار با ارباب رجوع تاکید کرد و افزود: مدیریت بد در جامعه مانع پیشرفت است.

آیت الله جنتی همچنین اجرای فریضه امر به معروف و نهی از منکر را در جامعه کمرنگ عنوان کرد و اظهار داشت: متاسفانه به این واجب الهی کمتر عمل می‌ شود و مسئولان باید بیش از پیش به خصوص در باب حجاب به فریضه مزبور توجه ویژه ‌ای داشته باشند.

وی در بخشی دیگر از سخنان خود به سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی اشاره کرد و افزود: افزایش تولید منجر به اشتغالزایی و همینطور کسب و کار را رونق می‌دهد.

دبیر شورای نگهبان در ادامه شخصیت شهید بهشتی را کم ‌نظیر دانست و گفت: شهید بهشتی کاملا نظام ‌مند بود و با چند سال زندگی در اروپا تحت تاثیر فرهنگ غرب قرار نگرفت.

آیت الله جنتی ادامه راه شهدا را در گرو رسیدگی به وضعیت فقرا و بیچارگان عنوان کرد و یادآور شد: دولت باید بیش از پیش تلاش تا مشکلات جامعه رفع شود که این مهم در سایه اسلام عملی خواهد شد.

منبع: شیعه نیوز