با توجه به تغییر قالب سایت و تغییراتی در بخش های گوناگون، مشکلاتی در بخش های گوناگون بوجود آمده که در حال رفع این مشکلات و بازسازی بخش های آسیب دیده هستیم. از شکیبایی شما متشکریم.

قلب سلیم در لقمه سالم است

بیایید بدن انسان را به مثابه یک جهان در نظر بگیریم. جهانی با قاره های مختلف، زبان های متفاوت و افکار متعدد. قرداد را بر این می گذاریم مغز این بدن به عنوان قوه تفکر، دستور دهنده و برنامه ریز، ایالات متحده آمریکا است و کشور ایران هم به عنوان عضوی مانند کبد یا کلیه در این بدن در حال انجام وظیفه، خدمات رسانی و تغذیه است.

حال تصور کنید مغز این بدن دچار اختلال شده است و کار خود را به درستی انجام نداده و پس از مدتی دچار مرگ مغزی می شود. در اینجا تکلیف دیگر اعضای بدن چه خواهد بود؟ مسلما دیگر اعضاء هم توانایی خود را از دست داده و اگر پزشک معالج، به موقع تصمیم درستی نگیرد مرگ فرد رقم خواهد خورد. اما اگر پزشک، یک متخصص حرفه ای باشد می تواند قبل از وقوع مرگ، اعضای بدن فرد را خارج کرده و به دیگر بیماران پیوند زند.

.

.

.

.

تمام آنچه در بالا گفته شد با این هدف بود که بدانید این مغز متفکر، تصمیم گیر و طرح ریز برای کل دنیا، یعنی ایالات متحده آمریکا در حال رفتن به کُما و مرگ مغزی در حوزه اقتصاد است و اساتید و اقتصاددانان ما می توانند به عنوان همان متخصص حرفه ای، دیگر اعضای آن را از مرگ نجات دهند. یعنی خروج از پیروی و الگو گیری از مدل های آنها و دست برداشتن از این وابستگی دلچسبی که مایه مباهاتشان نیز هست؛ اما آیا این بزرگان اقتصادی واقعا برای جراحی این عمل حیاتی تا به حال تیغ جراحی به دست گرفته اند؟ سند به کما رفتن این مغز، پاره شدن یکی از شاهرگهای خون رسان آن، یعنی فروپاشی شهر دیترویت می باشد که روزی قطب اصلی یکی از شهرهای صنعتی در آمریکا بوده است.

اما ما فکر می کنیم علت اصلی این مرگ مغزی و فروپاشی اقتصاد آمریکا، چیزی نیست جز فربه شدن پولی که از ربا، این نطفه یی که درآمیخته شده با شیطان رجیم است. و البته صد افسوس که اساتید دانشگاهی ما، اقتصاددانان ما و آنان که می توانند کاری برای دیگر اعضای (کبد یا کلیه ها) این بدنِ در حال مرگ بکنند نمی کنند و حتی همچنان اقتصاد آمریکا را الگوی برتر می دانند.  

ما باید چه کنیم با این طلایه داران مدافع اقتصاد غرب، آن هم در جایی که سینه چاک تر از خود غربی ها همچنان بندگی از غرب را افتخار می دانند. آنها پیکر بی تحرک و بی جان این اقتصاد را می بینند اما برای نجاتش به خود آن بدن چنگ می زنند حال اینکه نمی دانند و یا نمی خواهند بدانند این بیمار قادر نیست خود را درمان کند.

نابودی اقتصاد غرب را از زبان ما نشنیده بگیرید چرا که دانشمندان خودشان به طور مستند و در کتابهایشان اذعان به سقوط آزاد علم اقتصاد داشته و آن را در حال نابودی می دانند.

البته آنها دلیل واقعی را نمی دانند اما ما به حکم اسلام ناب و کتابی که به قلب پیامبر اعظم (ص) نازل شد با صدایی رسا اعلام می کنیم اولین و مهمترین دلیل آن “ربا”ست که این چنین کمر غرب را به رکوع درآورده؛ اما نه در مقابل خداوندی که با او در حال جنگ هستند، بلکه در برابر شیطانی که طراح این جنگ است.   

اصلاحیه ی نکته ای که در بالا ذکر شد این مسئله است که قردادی که مبنی بر آن مغز متفکر و اقتصاد ساز را ایالات متحده آمریکا عنوان نموده با امضای همان اساتید اقتصاد و دوستان و هم پیمانان داخلی بوده است، نه افرادی چون ما که کفن پوش و سپر به دست در مقابل کسانی که ربازیزاسیون را تبلیغ و برای بسط آن، ارتش جهانی علم کرده اند ایستاده ایم.

منبع: به روز