با توجه به تغییر قالب سایت و تغییراتی در بخش های گوناگون، مشکلاتی در بخش های گوناگون بوجود آمده که در حال رفع این مشکلات و بازسازی بخش های آسیب دیده هستیم. از شکیبایی شما متشکریم.
محسن رضایی: اقتصاد ایران در دست لیبرال‌ها است و نمی‌گذراند به دست نیروهای انقلاب بیافتد!

محسن رضایی: اقتصاد ایران در دست لیبرال‌ها است و نمی‌گذراند به دست نیروهای انقلاب بیافتد!

محسن رضایی:  جمهوری اسلامی وارد سیاست شد؛ اما من به صراحت عرض می‌کنم، لیبرال‌ها در جمهوری اسلامی نمی‌گذارند جمهوری اسلامی وارد اقتصاد بشود.
وی تصریح کرد: چطور در عرصه های مختلف سیاسی و نظامی توانسته ایم بر مشکلات غلبه کنیم اما نمی توانیم کشاورزی را شکوفا سازیم؟
 دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: مشکلات اقتصادی کشور به دلیل سلطه لیبرال‌ها و تکنوکرات‌ها بر اقتصاد است و هنوز اندیشه امام و رهبری بر اقتصاد ما حاکم نشده است.

به گزارش ایسنا، محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام عصر امروز در مراسم رونمایی از کتاب “ره، رهرو، رهبر” طی سخنانی با تسلیت فاجعه غم‌بار منا به خانواده‌های داغدار حجاج اظهار کرد: نمی‌شود درباره کتابی که امروز مراسم رونمایی آن برگزار می‌شود سخن بگوییم ولی از رابطه امام با رهبری سخن نگوییم.

او با بیان اینکه راه ولایت راهی است که از خدا تا خدا ادامه می‌یابد اظهار کرد:‌ولایت و ولایتمداری دوره‌ای کوتاه نیست و راهی است که باید تداوم پیدا کند.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام ادامه داد:‌ در سال پایانی حیات یا عمر امام سه رویداد مهم اتفاق افتاد که به تداوم راه ولایت کمک بسیار زیادی کرد. وی این سه رویداد را پایان جنگ، اصلاح قانون اساسی و تعیین تکلیف سیاسی آیت الله منتظری اعلام کرد و گفت: این سه اتفاق سرنوشت ساز هرکدام به نوعی به تداوم راه ولایت کمک کردند و اگر رخ نمی‌دادند تداوم راه ولایت با مشکل روبرو می‌شد.

رضایی درباره اعلام پایان جنگ اظهار کرد: غیر از امام خمینی کسی نمی‌توانست قضیه جنگ را پایان دهد و مشخص نبود اگر موضوع ادامه یا پایان جنگ به بعد از رحلت امام موکول می شد، آیندگان چه برخوردی با آن می کردند.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام به اصلاح قانون اساسی در دوران حیات امام نیز اشاره کرد و گفت: درباره قانون اساسی و اصلاح موادی از آن مثل شورای رهبری و نخست وزیری مباحث و مسایلی مطرح بود که اگر به بعد از رحلت امام موکول می‌شد راه ولایت با مشکل روبرو می گردید.

وی همچنین با اشاره به برکناری آیت الله منتظری از قائم مقامی رهبری افزود: مرحوم آیت الله منتظری به این دلیل که نتوانست از آزمون‌هایی که بر سر راهش قرار گرفت، عبور کند از قائم مقامی رهبری برکنار شدند در حالی که امام آزمایش‌هایی را که در مسیر زندگی سیاسی مقام معظم رهبری قرار داشت را پیگیری کردند و در پایان هرکدام از آن‌ها جملاتی را مطرح کردند که امروز نشان می‌دهد بسیار حساب شده بوده است.

رضایی با تاکید بر اینکه امام در سال پایانی عمر خود نقشه راه ولایت را مشخص کردند بیان کرد: من در اواخر سال 67 و زمانی که بحث اصلاح قانون اساسی مطرح شده بود تلاش داشتم تا بتوانم با ارسال نامه‌ای به محضر حضرت امام تجارب انقلاب را در اداره جنگ بازگو کنم تا برای آن در قانون اساسی جایگاهی درنظر گرفته شود.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه همواره دغدغه ثبت نام امام خمینی به عنوان بنیانگذار انقلاب را در قانون اساسی در سر داشته است یادآور شد: کمتر از یک ماه به رحلت امام خمینی باقی مانده بود که نامه‌ای را به ایشان نوشتم و در آن خواستم تا مبانی و اصول انقلاب از سوی بنیانگذار آن تدوین شود و در قانون اساسی راه پیدا کند که البته حاج احمد آقا بعد از پیگیری‌های من در این باره اعلام کرد روحیه حضرت امام با عنوان شدن نامش به عنوان بنیانگذار انقلاب هماهنگی ندارد و درنتیجه خواسته من محقق نشد.

رضایی ادامه داد: چند سال بعد و در زمانی که مقام معظم رهبری به رهبری ایران برگزیده شدند دغدغه من روز به روز کمتر شد چرا که می دیدم حضرت آیت الله خامنه‌ای در کلام و منش و روشش هر روز به امام خمینی نزدیک تر می شود.

وی با بیان اینکه در طول 200 سال گذشته تاریخ ایران و نیز در تجربه انقلاب‌های سایر کشورها همواره انحرافاتی در مسیر جنبش‌های مردمی به وجود آمده است اظهار کرد: انقلاب ما اولین انقلابی است که با تغییر رهبر خود دچار انحراف نشده است چرا که مقام معظم رهبری مرزبان بزرگ راه امام و انقلاب است و آیینه تمام نمای امام راحل به شمار می‌رود و این از بزرگترین نعمت‌های الهی است که در اختیار ما قرار گرفته است ولی کمتر به آن توجه می‌شود.

وی ادامه داد: دو خطر تداوم راه ولایت را تهدید می‌کند که یکی خطری مستقیم است و دیگری خطر غیر مستقیم تحریف شخصیت امام خمینی(ره) است.

وی خاطر نشان کرد: خطر مستقیم راه ولایت زیر سوال بردن مهمترین مبانی اندیشه امام (ره) چون مبارزه با استکبار و اصول اساسی جمهوری اسلامی و ولایت فقیه است که با هوشیاری و ایستادگی مقام معظم رهبری بر روی مسیر امام (ره) از کنار آن به سلامت عبور کرده ایم .

وی تصریح کرد: خطر دوم تحریف شخصیت امام خمینی(ره) است که در این خصوص نیز مقام معظم رهبری طی سخنان خود در مراسم 14 خرداد امسال آن را بیان کردند.

وی با اشاره به وصیت نامه امام خمینی(ره) اظهار کرد: در متن وصیت نامه امام (ره) ، به صراحت در مزمت آل سعود و آمریکا سخن به میان آمده است و به نظر من وصیت نامه سیاسی – الهی امام (ره) نیازی به پیوست ندارد.

او ادامه داد: کسانی که می خواهند مسیر ورود آمریکا به این کشور را باز کنند بهتر است با شجاعت این را اعلام کنند.

وی با اشاره به مشکلات اقتصادی کشور اظهار کرد: اینکه می گویند چرا همواره مشکلات اقتصادی دامان این کشور را گرفته است به این دلیل است که اقتصاد در ایران در گروی لیبرال ها و تکنوکرات ها بوده است و هیچ گاه نیروهای انقلاب دستشان به اقتصاد نرسیده است.

رضایی اظهار کرد: مشکلات اقتصادی کشور به این دلیل است که اقتصاد در دست لیبرال ها و غرب زده هایی به گروگان گرفته شده است که مقابل امام (ره) ایستاده بودند و الان نیز برابر رهبری ایستاده اند و اقتصاد این کشور شکوفا نمی شود مگر اینکه اندیشه های امام و رهبری در آن حاکم گردد.

وی تصریح کرد: چطور در عرصه های مختلف سیاسی و نظامی توانسته ایم بر مشکلات غلبه کنیم اما نمی توانیم کشاورزی را شکوفا سازیم؟

رضایی ادامه داد: اقتصاد تنها تکیه گاه لیبرال ها برای بازگشتشان به صحنه است و امیدواریم که جوانانی که در آینده اداره امور کشوررا به دست می گیرند بکوشند تا راهی را که در این 36 سال ادامه یافته است تداوم بخشند و آن را به انقلاب ولی عصر (عج) متصل کنند و اندیشه های امام و رهبری را بر اقتصاد در تمام کشور حاکم سازند.