با توجه به تغییر قالب سایت و تغییراتی در بخش های گوناگون، مشکلاتی در بخش های گوناگون بوجود آمده که در حال رفع این مشکلات و بازسازی بخش های آسیب دیده هستیم. از شکیبایی شما متشکریم.
امام جمعه درگز: ربا و بی عدالتی در مالیات، آفت اقتصاد است

امام جمعه درگز: ربا و بی عدالتی در مالیات، آفت اقتصاد است

حجت الاسلام حسین ملکی امام جمعه شهرستان درگز در خطبه های این هفته نماز جمعه شهرستان ضمن سفارش نمازگزاران به تقوای الهی در مصلی الغدیر درگز به 29 فروردین روز ارتش اشاره کرد و اظهار کرد: ارتش جمهوری اسلامی ایران به لطف اسلام و ولایت فقیه در اوج قدرت و معنویت قرار دارد.

وی ادامه داد: امروز ارتش جمهوری اسلامی ایران مایه وحدت و اقتدار نظام الهی و ولایی ماست.

امام جمعه درگز با تاکید به اهمیت قدرت دفاعی اذعان کرد: قرآن در سوره انفال، آیه 60 به مسلمین دستور می دهد تا قدرت دفاعی خود را تقویت کنند.

وی تصریح کرد: قدرت در معنویت، اقتصاد، فرهنگ، سیاست و توان نظامی از مصادیق قدرت دفاعی است.

خطیب جمعه درگز با بیان اهمیت سنت اعتکاف گفت: یکی از برکات نظام الهی ما، برپایی سنت نبوی و علوی اعتکاف است که در قرآن و روایات اسلامی ریشه دارد.

وی تاکید کرد: سنت اعتکاف یک اردوی سه روزه معرفتی، بصیرتی و تربیتی است که انسان را به مراقبت و محاصبه از نفس تشویق می کند.

حجت الاسلام ملکی آفات اقتصاد سالم را خاطر نشان کرد و گفت: اقتصاد جامعه اسلامی نباید به آفت ربا مبتلا شود؛ چراکه این مسئله برکت و اقتصاد جامعه را از بین می برد.

وی ادامه داد: بی عدالتی در محاسبه مالیات نیز بر اقتصاد آسیب می زند و باید این مشکل موجود در شهرستان حل شود.

منبع:خبرگزاری دانا

انتهای پیام/