با توجه به تغییر قالب سایت و تغییراتی در بخش های گوناگون، مشکلاتی در بخش های گوناگون بوجود آمده که در حال رفع این مشکلات و بازسازی بخش های آسیب دیده هستیم. از شکیبایی شما متشکریم.
دادستان بافت: بازداشت تعدادی ربا خوار در بافت/ ربا؛ برهم زننده نظم اجتماعی است

دادستان بافت: بازداشت تعدادی ربا خوار در بافت/ ربا؛ برهم زننده نظم اجتماعی است

دادستان عمومي و انقلاب شهرستان بافت گفت: دو بنگاه معاملات ملكي رباخوار در اين شهرستان براساس ضوابط و مقررات قانوني پلمپ شد.
 
 
به گزارش روابط عمومي دادگستري استان كرمان، دادستان بافت گفت: طي يكسري اقدامات اطلاعاتي اكثر رباخواران عمده شهرستان بافت شناسايي و اقدامات تعقيبي عليه آنان آغاز شد.

وي افزود: در اين راستا تعدادي بازداشت شدند و تعقيب ديگر متهمان به صورت ويژه ادامه دارد و در حال حاضر دو بنگاه املاك متخلف براساس ضوابط و مقررات قانوني پلمپ شده اند.

وي بيان كرد: با توجه به وصول گزارش ها و نيز شكايت هاي متعدد مبني بر انجام معاملات ربوي گسترده در تعدادي از بنگاه هاي معاملات شهرستان بافت، موضوع به عنوان يكي از جرايم عليه امنيت اقتصادي جامعه در دستور كار دادستاني شهرستان بافت قرار گرفت.

دادستان بافت گفت: سياست دستگاه قضايي برخورد همه جانبه با تمامي جرايم به ويژه جرايم اقتصادي جامعه است كه به فضل الهي و با دعاي خير مردم به اين هدف خواهيم رسيد.

نيك ورز گفت: يكي از موثرترين عواملي كه نقش بسيار مهمي در پيشگيري از چنين جرايمي دارد احساس مسئوليت و قاطعيت مسئولان، ناظران و متصدياني است كه وظيفه نظارت بر واحدهاي صنفي را بر عهده دارند.

وي افزود: جاي بسي تأسف است شخصي كه سال هاي متمادي اشتهار به رباخواري دارد، بدون هيچ محدوديتي به فعاليت صنفي نامشروع خود ادامه دهد

 
منبع: تابناک
 
انتهای پیام/