با توجه به تغییر قالب سایت و تغییراتی در بخش های گوناگون، مشکلاتی در بخش های گوناگون بوجود آمده که در حال رفع این مشکلات و بازسازی بخش های آسیب دیده هستیم. از شکیبایی شما متشکریم.
بدهی‌ سنگین بانکی، ۳ کارخانه کارآفرین برتر را تعطیل کرد

بدهی‌ سنگین بانکی، ۳ کارخانه کارآفرین برتر را تعطیل کرد

یک تولیدکننده با بیان اینکه برای تأمین مواد اولیه و گشایش ال سی اموال خود را در رهن بانک قرار دادم، گفت: افزایش بدهی‌ها به بانک باعث شده تا سه کارخانه خود را تعطیل کنم.

 

 گلشاد نصیری با اشاره به اینکه افزایش بدهی‌ها به بانک باعث شده تا سه کارخانه خود را تعطیل کنم، اظهارداشت: بنده سه سال متوالی به عنوان کارآفرین نمونه انتخاب شده‌ام و با تجهیز کارخانه ها به ماشین آلات پیشرفته بستر لازم را برای تولید با کیفیت در کشور ایجاد کردم اما متأسفانه بروز مشکلات متعدد باعث شد تا نتوانم به ادامه فعالیت بپردازم.

وی با بیان اینکه برای تأمین مواد اولیه و گشایش ال سی اموال خود را در رهن بانک قرار دادم، افزود: قرار بود بانک تسهیلات را با 12 درصد در اختیار ما قرار دهد اما با گذشت چند ماه این نرخ به 26 درصد رسید تا جایی که بنده باید به جای 2 میلیارد حدود 7 میلیارد به بانک پرداخت کنم.

این تولیدکننده تصریح کرد: سیستم بانکی به هیچ عنوان با تولیدکنندگان همکاری نمی ‌کند و حتی من معتقدم با محاسبه بهره های سنگین درصدد تصرف کارخانه های بزرگ هم هستند.

نصیری با بیان اینکه در حال حاضر این واحد تولیدی سالانه 1.5 میلیارد تومان ضرر می دهد، گفت: برای پرداخت حقوق کارگرانی که کار نمی کنند تلاش زیادی را انجام داده ام.

وی با اشاره به اینکه در صورت آغاز دوباره خط تولید این کارخانه قادر به تأمین بخش زیادی از نیاز داخلی در حوزه دیوارهای پیش ساخته هستیم، افزود: نامه نگاری های مختلفی با سازمان ها، بانک ها و وزارت صنعت انجام داده ام اما تاکنون به نتیجه مناسبی دست پیدا نکرده ام.

منبع: خبرگزاری تسنیم

انتهای پیام/