با توجه به تغییر قالب سایت و تغییراتی در بخش های گوناگون، مشکلاتی در بخش های گوناگون بوجود آمده که در حال رفع این مشکلات و بازسازی بخش های آسیب دیده هستیم. از شکیبایی شما متشکریم.
دوری از بانکداری ربوی و جلوگیری از ترویج ربا در جامعه از ویژگی بانکدارکی اسلامی است

دوری از بانکداری ربوی و جلوگیری از ترویج ربا در جامعه از ویژگی بانکدارکی اسلامی است

سید قاسم جاسمی، نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی نیز با تقدیر از عملکرد بانک قرض الحسنه رسالت عنوان داشت: خدمتگزاران به مردم از مقام و منزلتی والا در نزد خداوند متعال برخوردارند.

 

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی افزود: دوری از بانکداری ربوی و جلوگیری از ترویج ربا در جامعه از ویژگی های مهم بانک های خدمتگزار و اسلامی است و امید است با تلاش های بیشتر شاهد تجلی بیش از پیش بانکداری اسلامی در کشور باشیم.

 

شهریار سعید پورع مدیر کل بانک قرض الحسنه رسالت در کرمانشاه نیز در این مراسم بیان داشت: با توجه به استقبال گسترده مردم از خدمات نوین بانکی درباره پرداخت وام های بدون سود فقط با کارمزد دو درصد در کشور و استان کرمانشاه، شعبه آیت الله کاشانی بانک قرض الحسنه رسالت با حضور مسؤولان استانی از جمله مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت کرمانشاه، مدیر اداره اوقاف و امور خیریه ناحیه یک کرمانشاه، نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی، فضل الله رنجبر فرماندار کرمانشاه، مهندس افشار مدیر کل بیمه ایران در استان کرمانشاه و دیگر کارکنان و مسؤولان افتتاح شد.

منبع: رسا

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  1. « وَلَا تَقْرَبُوا مَالَ الْیَتِیمِ إِلَّا بِالَّتِی هِیَ أَحْسَنُ حَتَّىٰ یَبْلُغَ أَشُدَّهُ وَأَوْفُوا بِالْعَهْدِ إِنَّ الْعَهْدَ کَانَ مَسْئُولًا»
    و هرگز به مال یتیم نزدیک نشوید مگر آنکه راه خیر و طریق بهتری (به نفع یتیم) منظور دارید آیه شریفه 34 سوره اسراء
    چند وقت پیش یکی از اقوام ما به رحمت خدا رفت و چند تا بچه صغیر دارد از ماترک ایشان یک مغازه معمولی مانده و دارایی روی مغازشون 35% مالیات بسته وبا وجود بدهی سپردشون رو توی بانک قفل کرده اند شما اگر واقعا دغدغه حل مشکل مردم رو دارید این جور مسائل رو مطرح کنید یکی از مشکلات اساسی مردم قوانین اشتباه قدیمی و نامتناسب با شرایط حاله ارث اساسا دارایی و درامد جدیدی نیست که به اون مالیات ببندند اخه مالیات 35% کجاش انصافه کجاش منطقیه کجاش اسلامیه حکومتی که در حق مردم خودش ظلم میکنه ادعای حمایت از مظلومان جهان ( البته که کار درستیه ) میکنه ایا قانون 30 سال پیش با شرایط اقتصادی و تورمی قابل اجراست . وقتی خوانواده ای سرپرست خودشو از دست میده دگیر مشکلات و گرفتاری های عدیده ای از جمله مشکل مالی میشه حالا دارایی روی این مشکلات هم کلی مشکل درست میکنه ( قفل کردن سپرده ها در بانک مشکل در نقل و انتقال اموال و ….) سازمان امور مالیاتی با ایجاد ضرر و زیان و گرفتاریهای عدیده مردم را وادار به پرداخت مالیات می کند انهم به نام مالیات ستانی اسلامی !!!!!!! با مشاهده این موارد سوال پیش می اید ایا مسئولین از مشکلات مردم اطلاع دارند. ایا نباید اشکالات قانونی رفع گردد تا مشکلات و گرفتاری های مردم و مجریان قانون کاسته شود ؟
    ربا خواری شرف داره به این ظلمی که یک حکومت اسلامی در حق مردم میکند
    http://taxjournal.ir/browse.php?a_id=257&sid=1&slc_lang=fa

    1. رباخواری به هیچ ظلمی شرف نداره چون ربا اشرف ظلمات هستش که باعث میشه ما فرق بین حکم و محکوم رو متوجه نشیم ..!
      چون برادر من .. هیچ حکومت اسلامی در شریعتش وجود نداره که از مهریه و ارثیه و دیه خمس و زکات گرفته بشه چه برسه به مالیات که ارثیه اقتصاد غرب هست ! نه حکومت اسلامی !

      البته بنده داعی و مدعی اسلام نیستم .. چون اینی که میبینم مثل همون دوران پیامبر اسلام میمونه که کعبه ظاهری داره که بهش میگن خونه خدا ولی اون ملعون ابلیس تمام بت ها را در باطنش گذاشته و پوسته و ظاهر فقط اسلام هست!!! …

      درثانی .. تا زمانی که ما مردم ( چه فقیر چه غنی ) هستند که زکات رو نه تنها انجام نمیدن بلکه شاید اگرهم با اکراه بخوان انجام بدن به تصور و توهم خودشون یا دارن صدقه میدن یا صدقه میگیرن ! … بعد شما توقع داری مردمی که هنوز به معنای صدقه و زکات نرسیدن و هر دومفهوم در خیالاتشون چیزی غیر از حقیقت ذاتش هست … حالا نکنه فکر کردی دولت و دولتمردای ما راستی راستی میان و به اسم پرکردن شکاف طبقاتی که ازمون مالیات و هزار مرگ و کوفت دیگه میگیرن واقعا این کار رو انجام میدن ؟؟؟

      نه دوست عزیز … مطمئن باش اسمش پر کردن شکاف طبقاتی هستش ولی رسمش و عملش دولت محترم آخر سر هم به جای شکاف طبقاتی یه گودال طبقاتی بزرگی تحویلمون میده که دیگه اگرهم بال دربیاریم نتونیم به اونطرفش برسیم !!!

      نمونه چیزی که شماگفتین هم ما توی نزدیکانمون دیدیم یا خواهیم دید … هرچندخداهمشون رو رحمت کنه و حتی ما زنده هارو هم بیامرزه … ولی بدون برادر عزیز تا زنده ایم واجبه که زکات بدیم و زکات بگیریم !!! … وگرنه اونایی که جیباشون هیچوقت پر نمیشه میان و یا به اسم اسلام یا به اسم ضداسلام میگیرن و یک ریال هم به کسی جواب پس نمیدن !!! ..

      قانون رو قانونگذارها نوشتند .. ولی خمس وزکات .. به ویژه زکات (!) … کسی ننوشته … خدا نوشته! اونم نه برای جیب خودش برای جیب من وشما (!) …

    2. اینم شاهد که از غیب رسید و در ادامه فرق بین زکات و صدقه که عرض کردم خدمت شما :

      https://article.tebyan.net/410916/صدقه-دادن-چه-آدابی-دارد-

      اونم از وب سایت تبیان – بزرگترین آرشیو فرهنگی اسلامی و پیشرو در امر فرهنگ و فرهنگ سازی اسلامی ایرانی که الان متن رو که با دقت تمام هرکسی بخونه فکرکنم یه کارت تبریک برا وزیر فرهنگ و ارشاد بفرسته … چه به خاطر متن که اینقدر زحمت کشید و صدقه رو برعکس یادمون داد چه به خاطر کپی کردن همین متن از سایت اسلام کوئست (!) …

      تازه این که خوبه تشویق به طلاق هم از وب سایت تبیان صادر میشه

      http://6ort.com/S1Tu4

      تازه اسلام هم به حقه ولی پیامبر همرو گول زده ! آخرشو بخونین !

      http://6ort.com/YUs09

      اینها هنوز یک به هزار اونهایی که نیست که من سند و مدرکش رو دارم که نشر کردن و مثلا گفتن کسی نفهمید و امروز هم یا پاکش کردن یا آرشیو کردن که کسی نبینه (!) …
      به قول رهبری درد ما اسلام های انگلیسی و آمریکایی هستش که نصف بیشتر مدارک دکترای اسلامیمون از اونجا صادر شده و نمیدونم دیگه آنگلاها رو چه به اسلام !؟؟

      http://6ort.com/sHStW

      یاعلی