با توجه به تغییر قالب سایت و تغییراتی در بخش های گوناگون، مشکلاتی در بخش های گوناگون بوجود آمده که در حال رفع این مشکلات و بازسازی بخش های آسیب دیده هستیم. از شکیبایی شما متشکریم.

تقلیل یک سوم سرمایه و قدرت ایران در سال‌های اخیر

رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت ایران گفت: قدرت و ثروت کشور در سالهای اخیر بیش از یک سوم کاهش پیدا کرده است.

به گزارش خبرنگار مهر ، هادی غنیمی فرد شامگاه پنج شنبه  در همایش اداره کل صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی گفت: مسئولان و دولتمردان نباید منتی به تولید کنندگان بگذارند.

وی خطاب به نمایندگان و دولتمردان گفت: بدانید که مردم شما را انتخاب کردند و باید به فکر ارائه راه حل  عملی مشکلات مردم باشید.

وی با بیان اینکه  مسئولان باید بدانند که مردم با بصیرت ایران فقط به خاطر احترام به مقام معظم  رهبری به مسئولان چیزی نمی گویند، گفت: قدرت و ثروت کشور در سال های اخیر بیش از یک سوم کاهش پیدا کرده است.

رئیس خانه صنعت ، معدن و تجارت ایران با انتقاد شدید از افزایش ربا در کشور گفت: به عنوان شخصی از جامعه صنعتی کشور خواهان افزایش رفاه نسبی مردم با افزایش تولید در جامعه هستم.

وی خطاب به رییس جمهور منتخب نیر گفت: رییس جمهور منتخب باید بداند برای جذب آرای مردم، چه وعده هایی داده و اگر وعده های خود را به ملت ایران فراموش کند ، ملت نیز در صحنه های بعدی او را فراموش خواهند کرد.

این مسئول در پایان سخنان گفت:  دولت  آینده باید کاری انجام دهد که ایران و ملت ایران را زنده و پویا نگه دارد.

منبع: خبرگزاری مهر