با توجه به تغییر قالب سایت و تغییراتی در بخش های گوناگون، مشکلاتی در بخش های گوناگون بوجود آمده که در حال رفع این مشکلات و بازسازی بخش های آسیب دیده هستیم. از شکیبایی شما متشکریم.

لانه فسادی به نام بانک

در این کلیپ 7 دقیقه‌ای که از لحاظ محتوی‌ای بسیار خوب تنظیم شده شما سیری از صحبت‌های امام خامنه‌ای و آقای عباسی را می‌شنوید که برای بسیاری شوک آور و برای عده‌‌ای بیدار کننده خواهد بود. پیشنهاد می‌کنیم این کلیپ را از دست ندهید.

امام خامنه ای 16 شهریور 91

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  1. خيلی چيزها مشکل دارد !!!
    ساختار سياسی در هر کشوری تابعی از ساختار اقتصادی است . ساختار اقتصادی جمهوری اسلامی ربوی است، بنابراين ساختار سياسی نيز “ربوی” است!!!

    راه حل های جايگزين آقايان عباسی در زمينه جايگزينی بانک ، غنی زاده و محمد در زمينه پول بدون راه حل براي کل سيستم جايگزين و خانم اسماعيل نژاد در زمينه مديريت اقتصاد کلان اسلامی نيز مشکل دارد !
    دليلش اين است که هنوز تمام جوانب ” ربا ” بصورت کامل از طرف ايشان (و مراجع نيز) درک و فهم نشده است !!!

  2. ته دلم میگه بیمه هم مشکل داره ولی نمیدونم چرا.
    شاید اگر بیمه را به دو قسمت تقسیم کنیم بهتر باشد.
    قسمت اول بیمه درمان و خسارت ، قسمت دوم بیمه عمر و پس انداز.
    بیمه های درمانی و خسارت مثل بیمه خودرو منافع دارد. البته باید در یک تحقیق جامع مضراتش هم بررسی شود.
    بیمه های عمر و پس انداز که ربوی ست و مضرات زیادی دارد.
    .
    .
    .
    یک داستان عبرتی از بیمه عمر و پس انداز :

    شما تبلیغات بیمه های عمر را میبینید که مثلا میگوید 20 سال ماهیانه 100 هزار تومان بدهید و بعد از آن مثلا 80 میلیون تومان بگیرید و حساب میکنید که چه خوب.
    اما یکی از دوستان من سال 71 یکی از اینها را انتخاب کرد که ماهیانه 8000 تومان بدهد. آن زمان هر گرم طلا حدود 1200 تومان بود. یعنی در ابتدا ماهیانه حدود 7 گرم طلا میداد.
    سال 91 در پایان 20 سال به او 4 میلیون تومان دادند. یعنی حدود 48 گرم طلا.
    .
    در واقع در بیمه های عمر و پس انداز با اعداد بازی میکنند وگرنه در مثال واقعی بالا ، مبالغ پرداختی بیمه شونده در یک سال اول برای خودش پس انداز شد و 19 سال بعدی را ربا به شرکت بیمه داد.
    الان هم همینطور است که البته در رقابت کمی حاشیه ی سود شرکت های بیمه پائین آمده است.

    1. دلتان هیچ‌گاه دروغ نمی‌گوید، چون چهار نهاد اقتصاد لیبرالی بانک،بورس،بیمه و اوراق بهادار هستند، بیمه خطر شدیدی دارد که جامعه حتی تاب شنیدن آن را نیز ندارد.

  3. باتوجه به وظیفه ای که داریم با یاری خدا علیه بانک و بورس و بیمه و… می ایستیم و در برابر دانشکده اقتصاد هایی که تکنسین اقتصاد سرمایه داری تربیت میکنند مقابله میکنیم!!!!!
    یاعلی