با توجه به تغییر قالب سایت و تغییراتی در بخش های گوناگون، مشکلاتی در بخش های گوناگون بوجود آمده که در حال رفع این مشکلات و بازسازی بخش های آسیب دیده هستیم. از شکیبایی شما متشکریم.
رابطه بانک و خودسوزی چیست؟

رابطه بانک و خودسوزی چیست؟

چند روز پیش بود که خبر خودکشی یک مدیر کارخانه را در پایگاه منتشر کردیم؛ کارخانه‌ای که حدود 350 میلیارد تومان ارزش گذاری شده بود و بانک تصمیم به مصادره آن به ارزش 9 میلیارد تومان داشت! هنوز از شوک یک گناه کبیره نابخشودنی به نام (خودکشی) بیرون نیامده بودیم که خبر دوم در حوزه اجتماعی ما را در شوک و بهت بزرگتری فرو برد، یک مرد 42 ساله در اصفهان خودش را در مقابل شعبه‌ای که همسرش در آن کار می‌کرد آتش زده و متحمل سوختگی 100% شد! یک قتل نفس دیگر و گناهی که به طور یقین عامل آن در جهنم مخلد خواهد شد.

این قتل‌ها که عامل اصلی آن این نهاد ذات ربوی است باعث می‌شود تا کار به گونه‌‍‎‌ای پیش برود که حتی اگر مدیران و کارکنان بانک نیز نخواهند این اتفاقات بیافتد، به طور طبیعی و در روند جریان اجتماعی این دومینوها به ترتیب فرو افتاده و افرادی را مجبور به انجام عملی می‌کنند که هر آشنا به شریعتی می‌‌تواند بگوید که حکم آن خلود در جهنم است. وقت آن رسیده تا برای ربای مسلط در جامعه فکری شود.

مرد 42 ساله در اصفهان خودسوزی کرد

اصفهان- ایرنا- مردی 42 ساله پیش از ظهر شنبه در یکی از بانک های شهر اصفهان اقدام به خودسوزی کرد.

 

به گزارش ایرنا، برخی منابع، دلیل این اقدام را اختلاف فرد یاد شده با همسرش که کارمند همان بانک است، اعلام کردند. گفته می شود کپسول های اطفاء حریق موجود در بانک، هنگام وقوع حادثه کارایی لازم را نداشته است. مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی اصفهان درپی اطلاع از وقوع این حادثه با اعزام یک واحد امداد اورژانس 115 ، این مرد را به بیمارستان سوانح و سوختگی منتقل کرد. یک مسوول در بیمارستان سوانح و سوختگی ، درصد سوختگی این مرد را 100درصد اعلام کرد. ت / 543 / 7131 / 556

منبع: خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران (ایرنا)