با توجه به تغییر قالب سایت و تغییراتی در بخش های گوناگون، مشکلاتی در بخش های گوناگون بوجود آمده که در حال رفع این مشکلات و بازسازی بخش های آسیب دیده هستیم. از شکیبایی شما متشکریم.
پیش‌کش به رسول الله

پیش‌کش به رسول الله

بسم‌الله الرحمن الرحیم

 امروز میلاد رسول اعظم پیامبر خاتم، و میلاد پیامبر مرسل رسول الرحمۀ عیسی‌بن مریم و امام جعفر الصادق است. روز افتتاح پایگاه را نیز به میمنت و مبارکی این ایام در همین روز قرار دادیم. بزرگان می‌گویند هرگاه کار خوبی انجام دهید آن را به یکی از ائمه یا بزرگان هدیه دهید تا بتوانید با اخلاص بیشتری در آن، کار کنید. بتوانید از ریا فرار کنید و از آن بزرگ کمک بگیرید تا شما را راهنمایی کند و دست شما را بگیرد و از اشتباهات نگه‌تان دارد. این حرف را پای منبر یکی از بزرگان شنیدم و نتایج بسیاری از آن دیدم. از همان روزها بود که ثواب خادمی در جنبش را به رسول الله پیش‌کش کردم. چون او ما را از پلیدی‌ها رهانید و به دنیای پاک بدون ربا رهنمون شد.

تبدیل ساختار جنبش چیزی در حدود 5 الی 6 ماه به طول انجامید. نه به خاطر حجم کار بلکه به‌خاطر مشکلاتی که توفیق فعالیت را از ما در جنبش سلب کرده بود. اما موج جدید تغییرات که از حدود یک ماه پیش شروع شد دقیقا به میلاد پیامبر ختم شد و اکنون این ساختار را و افتتاحش را مدیون رسول‌الله هستیم.

یک جمله برای حضرتش: یا رسول‌الله بشدت دلتنگ آغوشتان هستم.