با توجه به تغییر قالب سایت و تغییراتی در بخش های گوناگون، مشکلاتی در بخش های گوناگون بوجود آمده که در حال رفع این مشکلات و بازسازی بخش های آسیب دیده هستیم. از شکیبایی شما متشکریم.
رباخواری معضل ای در جامعه است

رباخواری معضل ای در جامعه است

حجت‌الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام ظهر امروز در دیدار با رئیس بانک مهر اقتصاد چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: پرهیز از معاملات ربوی اصول بانکداری اسلامی است.

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری ادامه داد: بانک مهر اقتصاد با پرداخت وام‌های قرض‌الحسنه گامی موثر در راستای حل مشکلات افراد جامعه برمی‌دارد و این امر یکی از اصول بانکداری اسلامی است.

وی با اشاره به اهمیت پرهیز از معاملات ربوی در بانک‌ها بیان داشت: عدم انجام معاملات ربوی یکی از دیگر از اصول بانکداری اسلامی است که باید مورد توجه بانک‌ها قرار گیرد و بانک مهر اقتصاد نیز با رعایت اصول بانکداری اسلامی ثواب اخروی و دنیوی فراوانی را برای کارکنان خود به ارمغان می‌آورد.

حجت‌الاسلام نکونام افزود: بانک مهر اقتصاد گام‌های بزرگی را در راستای انجام مسائل شرعی انجام داده و این امر رضایت خداوند سبحان و موفقیت این دستگاه اجرایی را به همراه دارد و از اهمیت خاصی برخوردار است.

وی با اشاره به فرارسیدن نیمه شعبان و نزدیک بودن به ماه مبارک رمضان خاطرنشان کرد: باید از این ایام مبارک به خوبی استفاده شود و این اعیاد را فرصتی مغتنم در راستای انس با ائمه اطهار شمرد.

نماینده ولی‌فقیه درچهارمحال و بختیاری با اشاره به معضل رباخواری در جامعه بیان داشت: فرد رباخوار آتش جهنم را برای خود اندوخته می‌کند و رباخواری در دین مبین اسلام به شدت منع شده است. 

وی با اشاره به اهمیت وام‌های قرض‌الحسنه عنوان کرد: پرداخت وام‌های قرض‌الحسنه به نیازمندان موجب برکت است و باید از نیازمندان جامعه حمایت شود.

خبرگزاری فارس

انتهای پیام/