با توجه به تغییر قالب سایت و تغییراتی در بخش های گوناگون، مشکلاتی در بخش های گوناگون بوجود آمده که در حال رفع این مشکلات و بازسازی بخش های آسیب دیده هستیم. از شکیبایی شما متشکریم.
نماینده ولی فقیه در قزوین: اقتصاد مقاومتی باید به دور از ربا باشد

نماینده ولی فقیه در قزوین: اقتصاد مقاومتی باید به دور از ربا باشد

نماینده ولی فقیه در استان قزوین گفت: اقتصاد مقاومتی باید مبتنی بر تولیدات با ارزش و به دور از ربا باشد چراکه عدم توجه به این مهم تورم را به همراه دارد.

آیت‌الله عبدالکریم عابدینی در گرامیداشت هفته جهاد کشاورزی که ظهر امروز در سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین برگزار شد، اظهار کرد: در تحقق اقتصاد مقاومتی باید به مقوله‌های مهم از جمله تغییر دیدگاه‌ها و اندیشه‌ها توجه کرد.

وی افزود: اقتصاد مقاومتی باید مبتنی بر تولیدات با ارزش و به دور از ربا باشد چراکه عدم توجه به این مهم تورم را به همراه دارد.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین به مقوله‌های مهم اقتصاد مقاومتی اشاره و بیان کرد: دو مقوله ایمان و تقوا مهمترین راه کار برای دستیابی به اقتصاد مقاومتی است.

عابدینی گفت: در تحقق اقتصاد مقاومتی باید به مقوله‌های مختلف اعم از ایمان، برکت، قسط، عدل، انفاق و استقلال و آزادی توجه کرد چراکه پیدایش فرهنگ این اقتصاد بر اساس موارد یاد شده است.

وی رویکردهای اقتصاد مقاومتی را مهم دانست و ادامه داد: اقتصاد مقاومتی باید در راستای اهتزاز پرچم حق، مقابله با دشمن و تحقق حقوق مستضعفان پایه‌گذاری شود.

* فعالیت‌های جهادگران در عرصه‌های جهادی بر هیچ کس پوشیده نیست

نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی در ادامه این مراسم بیان کرد: یکی از مهمترین رسالت‌های جهاد کشاورزی تأمین امنیت غذایی جامعه به عنوان مهم‌ترین رکن و بقا کشور است.

داوود محمدی تصریح کرد: فعالیت‌های جهادگران در عرصه‌های جهادی بر هیچ کس پوشیده نیست چراکه آنان جانانه در راه آرمان‌های انقلاب اسلامی و جبهه حق علیه باطل جنگیدند.

وی با بیان اینکه جهاد کشاورزی فعالیت‌های ارزشمندی را انجام داده و یاد کردن از خدمات آن نشان این فعالیت‌ها است، بیان کرد: جهادگران بخش کشاورزی ویژگی‌هایی همچون روحیه جهادی و حرکت‌های انقلابی را در تمام عرصه‌ها به خود اختصاص می‌دهند.

نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی یاد‌آور شد: استان قزوین ظرفیت‌های مناسبی را در بخش کشاورزی به ویژه در تولید برخی محصولات کشاورزی پسته و زیتون به خود اختصاص می‌دهد.

محمدی یادآور شد: وجود ظرفیت‌های مناسب کشاورزی در استان قزوین فرصتی برای حرکت به سمت تحقق دغدغه‌های رهبری مبنی بر اقتصاد مقاومتی است.

وی ادامه داد: هم‌افزایی باید در کشور بین مسؤولان صورت گیرد چراکه موضوع اشتغال یکی از موضوعات مهم در کشور محسوب می‌شود.

منبع: خبرگزاری فارس

انتهای پیام/